Tästä se sitte alkaa... nimittäin elämäni ensimmäinen blogi! Luulin, että tämä olisi helppoa, mutta tuollahan oli monta juttua, mitä piti huomioida ennenkuin sai alkaa kirjoittamaan. Joten, armahtakaa pliis mua, tää on alussa vähän hakemista. Mutta, mutta... eiköhän se tästä :)

Eli... pitäis varmaan vähän kertoa jotain minustakin. Olen siis ihan pian, ihan lähipäivinä 28 vuotta täyttävä naisen alku, ja mieheni on pian 26 v. Tai oikeastaan hän on poikaystävä, emme ole naimisissa tai kihloissa, mutta jotenkin on luontevampaa kutsua häntä mieheksi! Poikaystävä tuntuu niin... teiniltä ;) Asumme kerrostalo kolmiossa, omassa sellaisessa. Tai oikeastaan se on vielä pankin omaisuutta. Seurustelua on takana kesästä 2004.

Olemme siis yrittäneet saada omaa lastamme jo n.8-9kk. Vielä ei ole haikara osannut tulla meidän luoksemme. Ehkäisy jäi pois aika tasan vuosi sitte. Mitään paniikkia ei olla asiasta otettu, kattellaan tässä rauhassa. Vaikka tietysti joka kuukausi sitä pettyy ku ne alkaa. Ovulaatiotikkuja oon kokeillu, viivoja tuli, mutta vauvoja ei. Kierto on aika säännöllinen, sellanen 30pvää.

Jee, sainhan mä tekstiä aikaseksi. Toivon, että saisin aikaseks kirjottaa tätä ainakin kerran viikossa. Riippuu tietty miten ehtii, ja onko tää helppoa. Mun hermoilla kun ei kirjoteta, jos tää ei suju iisisiti!

Palataan!