Taasen tuli pikkanen tauko tähän kirjotteluun. Olin tuolla kotopuolessa vanhempien luona, niin ei siellä sit jaksanu kauheesti alkaa kirjotteleen. Eilen kotiuduin, ihanaa olla taas omassa kodissa! Vaikka vanhempien luona täyshoitolassa nauttii olostaan enemmän kun paljon ;) Vappukin meni siellä suunnalla, ja missään en kyllä ollu. Olin äitin & isän kanssa kotona, ja katoin telkkua, ja syötiin munkkeja! ;)

Tää kierros taitaa mennä ihan harakoille. Vähän meinaa vatuttaa. Ku tosiaan olin tuolla vanhempien luona ainakin melkein parhaat päivät kierrosta. Ja kun illalla tulin kotiin, niin tuli tietty se lätkämatsi, ja sillonhan herra ei tietenkään voi edes ajatella muuta! Ja enkä kyllä olis jaksanu odottaa pelin loppumista, että oltais harrastettu rakkautta. Meninkin nukkumaan varmaan yhdentoista aikaan. Jospa herran sais tässä aamulla innostumaan, koska hän menee taasen iltavuoroon töihin. Vaikka joidenkin sivujen/laskureiden mukaan peli ei ole vielä menetetty. Mä olin kyllä tuntevinani ke-to välillä jotain ovulaation tyyppistä. Tai voihan se olla mitä vaan.. Niitä ovistikkuja en nyt sitte kuitenkaan testannu, ku tosiaan olin tuolla reissussa niin monet päivät, niin ne ois saattanu mennä vaan hukkaan, jos ei kuitenkaan oltais voitu tehdä asian eteen mitään. Kokeillaan sitte ens kierrossa. Tiistaina mulla oli se lääkäri, joka sitte taas kertoo enemmän, mikä on homman nimi. Mä just tossa pohdin yks päivä ystävälleni, että mitenköhän se alotus lasketaan, mistä alkaen. Eli kun mä olen jättänyt ehkäisyn pois 3/07, ja yritys alotettiin 6/07. Ja mietin, että kun menkat tuli sitte heinäkuussa/07, niin lasketaanko yritys alkaneeks vasta tosta heinäkuusta. Mutta päädyttiin siihen, että kyllä laskut alotetaan jo kesäkuusta, koska heinäkuuhan oli eka epäonnistunut kerta. Loogista, eikö totta! Eli ollaan yrittetty siis se 11kk, tässä kuussa. Sanoinkin ystävälleni, että olis varmaan kohtalon ivaa, jos en saa lapsia, kun oon joskus ajatellu, että adoptio ei olis ollenkaan huono vaihtoehto. Mutta niin varmaan kaikki ajatteleen jotain jossain vaiheessa ilman, että on ajatellu asiaa sen enempää. Kävin jopa adoptioiden virallisilla sivuilla yks päivä.. Ihan vaan mielenkiinnosta.. Ja sekin olis "kohtalon ivaa", jos en sais lapsia. Koska mä taidan olla mun sisarusparven ainoa, johon mun vanhemmat on laittanu toivonsa lastenlasten suhteen. No ok, mun toinen veli kyllä varmaan jossain vaiheessa saattaa lapsia haluta, ainakin hänen tyttöystävä haluaa. Mutta kaksi vanhempaa sisarusta on lapsettomia, omasta tahdostaan. Ja mun vanhemmat oottaa niitä haikarauutisia tosi paljon. Heillekään ei olla tästä projektista kerrottu, koska olisi ihana yllättää heidän täysin vauva uutisilla. Varmaan sekoaisivat siihen paikkaan, onnesta!

Mulla iski eilen illa ihan tajuton matkakuume! Loppu kesällä kyllä lähdetään Eurooppaan kaupunkilomalle, mutta mä haluan jonnekin kauas! Marraskuussa oltiin Thaimaassa, ja nyt tekis mieli tonne Väli-Amerikkaan. Kattelin illallaa noita markaesitteitä, ja tuli oikein ahdistava olo, että jonnekin on päästävä! Joka vuosi ollaan kyllä jossain reissussa oltu. Parhaimpina vuosina kaksikin kertaan, jossain lähellä ja kaukana. Se mun veli, ja hänen tyttöystävä miettivät lähtevänsä ensi vuoden helmikuussa jonnekin, ja olisi kiva lähteä porukalla. Toikin on niin vaikee juttu, kun ne kysy viime vuonnakin, et lähdettäiskö mukaan, mut me haluttiin mennä jo marraskuussa. Ja kyllä mielessä oli sillonkin se, että saatan olla jo niin isolla mahalla, ettei pysty. Noh, eipä se maha oo vieläkään kasvanu. Nytkin olis kiva lähtee heidän kans, mutta sen matkan varaaminen menis syksyyn vasta, kun ei sitä tiiä, jos sitä onkin raskaana. Ja minkään matkan takia en siirrä tätä lapsenteko-projektia! Ku ei ois kauheen kiva, että matka olis varattu, ja melkein maksettu, ja sit olisin niin raskaana etten pystyis lähteen. Kuitenkin jos tammi-helmikuussa olis matka, niin ei laskettu aika kuitenkaan ihan siinä kuukauden-kahden sisällä sais olla. En kyllä viittis/uskaltais lähtee!

Mutta onneks tuolla ulkona paistaa aurinko niin ihanasti, että se lämmittää mieltä, ja laskee ihan hitusen verran matkakuumetta. Oon saanu jopa vähän väriäkin pintaan, jes!

Aurinkoista päivää kaikille odottajille! Mitä ikinä sitten odotattekaan... ;)