Musta on kehkeytymässä pikkuhiljaa alkoholisti.. Tässä kevään aikana on tullut oltua ihan liian monta kertaa baarissa ja juopottelemassa. Eilen tuli oltua taas, koska siskoni oli meillä. Olin ajatellut ollan ihan sivistyneesti, mutta toisin kävi. Aamulla oli vuosisadan pahin krapula, ja tuli kuulkaas ihan oksennettuakin! Sitä ei ole ihan lähivuosina tapahtunut. Ja ihmettelen kyllä että nyt kävi näin, koska en ollut edes ihan hirveän humalassa. Laitetaan se lämpimän sään piikkiin. Oltiin nimittäin siskoni kanssa ihan koko päivä kaupungilla, ja aika vähän tuli juotua vettä päivän aikana. Käytiin pariinotteeseen terassilla nauttimassa auringosta, ja siideristä, ja kahvista.. Nyt alkaa jo oli pikkuhiljaa tuntuun normaalilta. Tuli tossa nukuttua kolmen tunnin päikkärit. Nyt tuli kyllä alkoholille stoppi. Onneks nyt ei edes ole tiedossa mitään bileitä. Yhdet häät ois taas parin viikon päästä, mutta sillon en kyllä ota tippaakaan! Ja älkää nyt oikeasti olko huolissaan mun alkoholin käytöstä, se on hallinassa ;)

Mieheni kävi perjantaina antamassa spermanäytteensä. Ja parin viikon päästä saadaan tulokset. Mieheni ei ollut näytteestä moksiskaan, koska sen sai antaa kotona. Ja takana oli pieni selibaatti. Tässä kierrossa päätimme, tai minä päätin, taas kokeilla ovistikkuja. Ja nyt mulla oli käytössä niitä vähän parempia tikkuja, eli niitä Clear Bluen digitaalisia. Aikaisemmin olen kokeillut netistä tilattuja halppisjuttuja, ja niihin en kyllä ihan satavarmasti oo luottanu. Nyt sitten eilen, lauantai aamuna piti kokeilla eka kertaa tässä kierrossa. Aloitin testaamisen kp29 mukaan. Ja niinhän siihen sitte hienosti pärähti "plussa"! Olin ihan yllättyny, että nyt jo! Herätin heti mieheni, koska olin niin iloinen. En tiiä miks olin siitä niin ilonen. Noh, täytyihän ne päivät käyttää hyödyksi, ja peiton alle vaan... Testasin sitten taas sunnuntai aamuna uudestaan, ja nyt se näytti negaa. Illalla täytyi vielä kerran hyödyntää päiviä, ja peitto heilui.. Mä olin oikeestaan senkin takia yllättäny tosta plussasta, koska oon ite ajatellu, että ovis tapahtuis myöhemmin. Eli mun kohdalla se tapahtuukin oletettua aikasemmin. Nettilaskureidenkin mukaan ovis tapahtuis vasta joskus ens vkolla. No, hyvä näin. Toivon, että nyt tällä kertaa sitte vaikka tärppäis! Ainakin ollaan niin oikeeseen aikaan oltu peiton alla kun vaan olla ja voi! En uskaltanu ees yhtä särkylääkettä tänään ottaa krapulaan, ku kaapissa ei olla parasetamolia. Kun ne saattavat vaikuttaa hedelmällisyyteen, ja niitä ei kai suositella hedelmällisten päivien aikaan ottamaan. Ja tässä meidän tilanteessa kaikki on niin räjähdysherkkää, ettei uskalla riskeerata mitään. Voi pliis, joku siellä jossain, anna raskauden alkaa!

Huomenna alkaa taas uusi viikko. Nyt täytyy taas urheilla paljon ja jättää kaikki ylimääräset herkut pois. On tullu nimittäin mässättyä siihen malliin tää viikonloppu. Täytyy ottaa itseäni hartioista kiinni!