Olimme eilen illalla Porin Jazzeilla mieheni kanssa kuuntelemassa Carlos Santanaa, ja tietty myös niitä muita jazzareita, ketkä esiintyivät ennen Santanaa. Ja täytyy myöntää, että oli elämäni paras festari ikinä! Aurinko paistoi sopivan lämpimästi koko päivän, ja siellä oli sellainen letkeä tunnelma. Suurin osa juhlijoista oli kekski-ikäisiä, mutta oli joukossa myös lapsia ja vähän meitä nuorempiakin ;) Mä taidan olla ihastunut hiukan jazz musiikkiin! Täytyy varmaan käydä ostamassa joku hyvä levy kotiin, jota voi joskus jossain illanistujaisissa soittaa...

Tänään aloitin taas sitten uuden Clomifen kuurin, eli kp 5-9. Päätimme nyt sitte mieheni kans, että tässä kierrossa ei mennä vielä lääkäriin. Ehkä sitte ens kierrossa, jos ei vieläkään oo tärpänny.Ultraillaan sitte tarkemmin mun muniksia, ja toimintaa. Syödään nyt noi viimiset tabletit tosta paketista, ja katotaan tarviiko ostaa uusia. Vähän sillai harmi juttu, ku me lähetään lomamatkalle elokuun alussa, ja mulla saattaa menkat alkaa siellä. No, ei nää mun menkat nyt mitkään kauheen runsaat oo, eikä ihan älyttömän kipeetkään. Mutta aina ne siellä reissussa vähän haittaa. Ja sitte sinne reissuun pitäis myös ehkä ottaa niitä clomifenejä mukaan. Ja mun tarttis sitte taas ostaa varmuuden vuoksi yks paketti, ja "harmittaahan" se ostaa sellanen turhaan jos ei sitä sitte tarvikaan. Vaikka luulen kyllä, että jos raskaaksi tulen, niin siinä ei yks turha clomi paketti kaapissa haittaa!! :D Eikä se nyt toisaalta haittais kauheesti, vaikka yks kierto meniskin ilman clomifenejä. Jos en niitä sinne mukaan ota. Ku eikös jotku sano, että niiden vaikutuksen jatkuu, vaikkei niitä söiskään. Voihan ne ottaa sitte seuraavassa kierrossa taas käyttöön. Ja mä tarvin niitä siellä matkalla ainoastaan siinä tapauksessa, että mun menkat alkaa kp 26-27, mikä nyt ois aika epävarmaan. Jos ne alkaa myöhemmin, niin ehdin kotiin, ja saan haettua niitä sitte apteekista. Mikäli niitä nyt saa ees mistään.. Mulla on muuten kans menkat lyhyemmät ku ennen. Nyt oli vaan tiistai-keskiviikko sellaset "runsaammat" päivät, ja sitte torstai oli enää sellasta pientä vuotoo, ja perjantaina ei enää oikeestaan mitään, pieni tuhru. Ku kyllä mulla ne nyt on sellasta 4 päivää vuotanu enemmän, ja sit pari vikaa päivää vaan vähän. Eikä mulla enää ees oo mitkään runsaat kuukautiset. Sillon Nuvaringin aikaan oli vuotoo aina 6 päivää, joista kaks-kolme päivää oli runsasta ja kipeet. Nytkin oli muuten tiistai ilta ja keskiviikko aamu jotenkin tosi inhottavat päivät. Olin sillon ti iltana tosi kipee, ja mulla oli kauhee oksettava olo, ja sama jatku keskiviikko aamuna. Piti ottaa ke aamuna kunnon särkylääkesatsi, ja nukkua vielä 15min, ennenkö sain itteni ylös. Ajattelin, että jos ei kohta helpota, niin en voi edes lähtee töihin. Yökin tuolla pöntölläkin muutaman kerran. Mutta se oksettava olo tuli siitä kivusta. Onneks lääkkeet autto aika nopeesti. Kyllä se on vaan paras yhdistelmä toi paracetamol+ibuprofeiini! Suosittelen!

Ai niin, mun karkinostolakko pysyy! Enkä oo oikeestaan ees syöny karkkia näiden kahden vkon aikana. Muutaman namin oon ottanu. Ja paino on tippunu hiukan. JES! Koitin eilen aamulla niitä housuja, mihin on tavoitteena mahtua, niin ei enää paljon puutu. Kyllä se 3kg on vaan sen verran, että vaatteissa tuntuu! Mä en ihan varma oo, mut veikkaisin, että multa on lähteny 1- 1,5kg. Sekin tuntuu kivalta! Mittari taitaa pysähtyä nyt siihen 62kg, ja vielä kaks kiloo sais tipahtaa. Oon mä kyllä vähän muuhunkin makean syöntiin kiinnittäny huomioo. Mies osti eilen pussillisen Lontoon rakeita, ja mun ei ees kauheesti tehny mieli, mutta otin kyllä siitä pussista 4 raetta. Mut ei se oo paha. Jos kiellän iteltä kaiken hyvän, niin siitä ei hyvää seuraa. Jäätelöä voi sillon tällöin syödä, ja ottaa keksin, mutta ei mitään suurempia määriä.

Jepulis, mä lähden laittaan itseni kuntoon. Täytyy lähtee kauppaan. Kaverini tulee meille tänään, ja on yötä. Illalla lähdemme vähän "ulkoilemaan" terassille ;)

Kp 5