Eli clomifenit on menossa ja tänään otan viimisen tabletin. Sitten taas odotellaan sellaset kaks viikkoo kauheessa jännityksessä, että tapahtuiko taaskaan mitään. Minkäänlaisia sivuoireita ei oo edelleenkään clomifenista tullu. Välillä kyllä mietin, että onkohan mulla kuumia aaltoja. Eikö ne voi olla yks sivuoire.. Kun yhtäkkiä töissäkin tulee aivan sika kuuma, ja joutuu riisuun enimpiä vaatteita pois. Mutta voihan se olla myös tää sää, vaikkei vielä mitään extra kuumia kelejä tod. oo ollu. Mahassa tuntuu välillä sellasia "gynekologisia" tuntemuksia, sellasia pieniä kipuja. Niitä on nyt tuntunu jo viikon verran, ja uskokaa tai älkää niin oli pakko tehdä raskaustesti sunnuntaina. Ja negatiivinen se tietty oli. Tuli sellanen olo vaan yhtäkkiä, että jos mä oonkin oikeesti vaikka raskaanan, ja ne kivut on sitä. Eihän sillon voi noita clomifenejä syödä. Oli siis pakko testata. Ja kun ne menkatkin oli niin ihmeellisen lyhyet.

Mieheni halusi eilen kovasti tietää, milloin on taas ne päivät, ja kalenterista illalla sitte yhdessä katottiin mahdolliset oikeat päivät. Eli tärppipäivät osuu varmaan tohon viikonlopulle tai ihan alkuviikkoon. Mun ovulaatio on nykyään aina lauantaina, hassua. Se sopii tietty mulle oikein hyvin, koska mulla ei koskaan oo vkl töitä. Miehelläni kyllä on, mutta saadaanpa paremmin hyödynnettyä päivät. Ei tarvi tsombailla työvurojen kanssa. Lauantaina tikuttelen taas ovulaatiota. Mulla on enää 2 tikkua siihen Clearbluehen jäljellä. Tarvii varmaan ostaa uus masina, jos ovis ei tuu lauantaina tai sunnuntaina. Ja edelleen suosittelen sitä digitaalista ovistestiä kaikille! Ne liuskatestit on ihan perseestä! Saa aina arvailla, onko vai ei..

Mulla on nyt kaks ihanaa vapista, ja onneksi on luvattu helteitä. Pakko päästä johonkin ulos ottamaan aurinkoa, että saa edes vähän väriä pintaan tällekin kesälle! Ja vielä ens viikon kun jaksaa, niin sitten alkaa loma! Ois enää 5 työvuoroa, ja se ois siinä. Lomaa olis oikeesti 4 viikkoa, mutta koska vaihdan työpaikkaa, niin sitä ei oikeesti ole kun noin kaks viikkoa. Lomalla lähdetään viikoksi Pariisiin. Odotan sitä reissua ihan hirveesti! Pääsee shoppailemaan ja nauttimaan toistensa seurasta, ja tietenkin myös katsomaan nähtävyyksiä.

Tämä lähtee nyt nauttimaan vapaapäivistä, ja ihanasta uudesta makuelämyksestä, appelsiinikahvista.. mmm :P