Huomista odottelen aika paljon, siis alkaako ne menkat vai ei. Tissit edelleen kipeet sivuilta, muuten ei mitään oiretta. Mahaankaan ei satu ollenkaan. Vietin koko eilisen illan netissä, ja surffailin kaikilla lapsettomuus-, raskaus-, vauva-, keskenmeno- sivuilla. Ei tietenkään olis pitäny! Koska kauheesti näköjään ihmisillä on keskenmenoja kaikkien hormonihoitojen jälkeen. Nyt siis jos olisinkin raskaana, niin en varmaan osais iloita siitä, kun pelkäisin koko ajan, että tulee keskenmeno. Ehkä vasta sen 12-13vkon jälkeen uskaltais rauhottua, koska sillon on ne suurimmat keskenmenoriskiviikot (pitkä sana..) takana. Miehenikin tänään taas kyseli, että eihän menkat oo alkanu, ja onko oireita. Sanoinkin hänelle, että älä nyt tosissas luule, että jäisit pimentoon siitä tiedosta että menkat alko. Arvatkaa olisko tänään tehny mieli ostaa joku über-herkkä raskaustesti, jolla oisin mahdollisesti nähny mahdollisen raskauden. Mutta en halua pettyä. Haluan odottaa ensin, alkaako vuoto. Ja jos ei ala, niin sitten ootellaan pari päivää kiltisti josko sieltä ois joku tulossa pilaamaan tämänkin ilon taas. Ja jos oisin nyt raskaana, niin laskin, että tossa syyskuussa vasta saisin julkistaa tän tiedon. Sitte vasta! Kuinka mä voin salata tollasta tienoo niin kauan! Tuntuu, että syyskuuhun on ikuisuus! Nyt on vasta kesä. Mutta en kyllä aio hihkua kauheen aikasin asiasta, ettei sit tarvi selitellä, jos kaikki ei meekään nappiin. Toki varmaan perheelle tulee kerrottua aikasemmin. Ehkä sen varhaisultran jälkeen. Varhaisultraan ainakin meen, koska on nää hormonit takana, niin lekuri sano, et pitäis tulla noin vkolla 5-6, niin katotaan montako siellä on ja mihin ne on kiinnittyny.  Hittolainen, jos se on jossain munajohtimissa tai aivan jossain muualla kun kohdussa.. Jos saa valita, niin ennemmin olen tulematta raskaaksi, kun sen että menis kesken, vaikka sillon tietää, että voi tulla raskaaksi. Jos nyt noin voi edes ajatella, "jos saa valita.." Ois jotenkin niin raskasta ehtiä iloita siitä plussasta, ja sitte se ilo ja onni vietäiskin pois. Älkää siis pahastuko tosta mun ajatuksesta! En siis tarkota, että olisin tulematta raskaaksi ollenkaan, äsh, vaikee selittää..

Arvatkaa oliko kiva olla eilen spinning tunnilla ja aamulla step tunnilla kun tisseihin sattu niin paljon kaikki pomppiminen, ja nännit nöpötti paidan alla. Oikein hävetti välillä! Ei ne nyt siis koko aikaa sieltä paistanu läpi, mut kuitenkin. Joku varmaan katto, että eikö tuokin vois hommata kunnon liivit, jos joku ees huomas että mulla kyllä oli urkkaliivit sen topin alla!

Tällä viikolla mulla on ollu joku ihan ihmeellinen siivousvimma. Torstai iltana siivosin puoli yhdeksältä töistä tultuani täällä ku pieni eläin. Mieheni tuli iltavuorosta kymmenen jälkeen ja ihmetteli kuinka oon jaksanu ja ehtiny. Tänään oon kans järjestelly paikkoja, vaihtanu lakanat ja pessy pyykkiä. Kävin myös päivällä torilla ja ostin kaikkee ihanaa tuoretta. Voi vitsi, että siellä ois ollu vaikka mitä kivaa myynnissä. Mutta kaikkee ei viittyny ostaa, ettei ne mätäne tonne kaappiin. Karkkilakko pitää edelleen, vaikka kuola valu ihan solkenaan kun kävelin kaupan karkkihyllyn ohi. Arvatkaa oisko tehny mieli kaikkee mitä siellä oli näkyvissä... Jäätelöö saa kesällä syödä ;P Siis en mä sitäkään syö kun noin 2-3 jäätelöö viikossa, max. Musta se ei oo paljon. Mulle ainakaan. Nyt mä taidan avata mun "karkkipussin" eli kirsikat. Ne on ihan sairaan hyviä!

Aurinkoista viikonloppua. Huomenna mennään anopin luo grillaamaan. Uih! ;)

Kp 28