Ovulaatio oli sit maanantaina, ja olokin todella oli sen mukainen! Oli sellanen epämääräinen paha olo, ja mahaan sattui. Sunnuntaina olin ihan varman, että maanantaina on ovis. Ja niin se olikin. Tai siis ovistesti näytti sen kaivatun plussan. Kävin hakemassa apteekista uuden pakkauksen Clearblueta. Uskomaton hintaero niissä on! Yhdessä apteekissa pakkaus oli 40,60€ ja toisessa, missä yleensä käyn, oli 35,70€. Epämääränen paha olo jatku myös tiistaina, ja tiistaina taatusti tapahtu se munarakkulan puhkeaminen n.klo 12.40. Olin meinaa niin kipee sillon tuolta oikeelta puolelta munasarjojen kohdalta, että! Ainut hyvä asento oli sellanen kyyryssä istuminen. Onneks se kesti kuitenkin vaan n.15min, eikä haitannu työntekoa. Olin just sillon ruokkiksella. Ja sen jälkeen on tullu limoja. Nyt olo on jo em.asian takia hyvä. Eikä mahaan satu. Päivät ollaan tietty käytetty hyvin hyödyksi tuolla makuukammarin puolella.. Tänään aijotaan vielä jatkaa harjoituksia. Sitte tuleekin pieni tauko työvuorojen vuoksi. Ja meille tulee vieraita torstai-keskiviikko. 

Mutta tietenkin jotain krämppää täytyy olla. Mulla nimittäin on poskiontelontulehdus. Kuumetta, eikä lämpöö ei oo, eikä nuhaakaan oo ollu viimiseen puoleen vuoteen. Sairastin tammikuussa kunnon flunssan, ja sain jälkitautina sinuiitin. Ja nyt oli sunnuntaista lähtien samanlaista paineentunnetta vas. poskella. Ja arvasin, mikä on. Noh, mietin ja mietin, että onko se sittenkään sitä, enkä menny heti lääkäriin. Vasta tänä aamuna kävin työterv.lääkärillä työkavereiden painostuksesta. Ja selvä tulehdushan siellä oli. Sain viikon ab-kuurin. Lääkärikin hiukan epäili mua, kun mulla ei oo tosiaan mitään kuumetta tms. Mutta haki sit ultran, eikä sen jälkeen ollu epäilystäkään. Ihan hyvä että menin, koska ens viikolla lähetään sinne Pariisiin, ja lentomatka olis ollu varmaan ihan tuskaa. Ois varmaan poskiontelot suunilleen räjähtäny. Nyt täytyy sit ottaa gefilukset antibiootin kaveriks, koska mulla tuppaa tulemaan hiivatulehdus muuten.

Huomenna olis vika työvuoro ennen lomaa! Perjantaina on vapis. Jippii!! Olen niin iloinen! Mutta nyt tarvii lähtee kauppaan, ja sen jälkeen tarvii siivota. Se on moro!

KP 16