Nyt ois sit vieraat lähteny, ja rauha laskeutui kotiimme. Ihan kivoja vieraita oli, ja aina on kivaa kun tulee joku käymään. Mutta kyllä sitä vaan on jotenkin nuutunu aina kun ne lähtee. Eilen illalla otettiin vähän viiniä, kateltiin telkkua, ja höpistiin mukavia. Aamulla nousin ylös vasta puol 11. Tosi myöhään mulle, vaikka meninkin nukkumaan jo puol 12 aikaan. Nyt on kyllä ihanan levännyt olo. Mullahan alkoi uusi työ keskiviikkona, että ehkä se vähän verottaa osan voimista. Ja sit oon ollu vähän flunssassa tän viikon. Onneks se alkaa jo helpottaan. Huomenna olis taas töihin paluu.

Perjantaina siis kävin siellä lääkrissä, ja jäi vähän sellanen paskanmaku suuhun. Mua ärsyttää, jos meen tolle lääkärille päivän viimeisenä asiakkaana, niin sillä on aina niin pirun kiire! Oon käyny sillä aikasemminkin niin. Nyt olin siellä ihan ajallaan, ja kun olin aika lähellä sitä sen ovea, niin kuulin, kun se sieltä huuteli mua. Ja kun pääsin ovelle, niin se katto kelloo. Mä olin katos ilmottautunu jo sinne n. 5min ennen, ja kun tulin suoraan töistä, niin oli pakko käydä vessassa alapesulla. Siks se mua siellä varmaan huuteli. Ja se ei ollu ees ehtiny laittaa ovea kiinni, kun jo kysy ihan kypsällä evvk- äänellä, että "mitäs vaivaa sulla oli?" Sanoin sitte, että 3kk ollaan clomifenejä syöty, ja ei oo tärpänny, lapsettomuutta ollaan täällä käyty hoitamassa. Ja sit se kysy ne ihan perusasiat multa, että onko mies tutkittu, ollaan ajotettu yhdyntöjä, oonko tehny ovistestejä jne... Hiukan olis voinu kyllä kattoo mun tietoja etukäteen, kun siellä ei ollu mua ennen ketään muuta asiakasta!! Sitte se sano, et jatketaan Clmofenejä vielä 3kk, ja tupla-annoksella. Seuraavassa kuussa olis taas ultra, jolloin katotaan minkälainen vaste tupla-annoksesta tulee. Mä sit kysyin, että mites sen "irrotuspiikin" kans on, kun siitä viimeksi mainitsit. Niin se tuumas, että se ei ole mun kohdalla tarpeellinen, koska tod.näk. ovuloin, kun joka kierto se lh-huippu siellä näkyy!! Jestas!! Nyt se oli siis ihan eri mieltä kun viimeksi! Viimeks se sano, et ne pistokset vois olla mun kohdalla se seuraava etappi, koska kierto on säännöllinen, ovis näkyy tikuissa, mut voi olla että se ovis ei kuitenkaan tapahdu. Alko hiukan vituttaan tuo meininki! Mähän just sain syötyä edellisen clomi kuurin, eli alotan sen tuplasatsin vasta syyskuussa. No, eipä tässä nyt muu auta kun tehdä vaan näin. Sittenhän mä oon niitä syönykin sen puoli vuotta, mikä taitaa olla se max. määrä, mitä niitä saa syödä. Ja ne clomit otetaan yhtäaikaa. Kun jostain oon lukenu keskusteluja, syödäänkö toinen tabu aamulla ja toinen illalla tms. Niin molemmat otetaan yhtäaikaa. Nyt ei siis tarvinu ultrata ollenkaan. Ja seuraava ultra tarvii ajottaa kp 10-12. Jos tälläkään menetelmällä ei tuu tulosta, niin sitte meidät laitetaan yksityiselle tai julkiselle lapsettomuushoitoihin. Ja se seuraava hoito vois olla inseminaatio. Julkiselle puolelle taitaa olla jonoja, että varmaan vasta ens keväänä päästää hoitoihin. Toivottavasti kuitenkin ennen ens kesää päästään alottaan hoidot.

Tänään alotin taas ovistikut. Ei tullu aamulla plussaa, mut luulen, et se tulee vasta maanantaina tai tiistaina. Mietin vähän, että tavallaan turhaa tehdä noita ovistestejä, kun se kuitenkin joka kuukausi tulee. On aina tullu tähän asti. Mutta testataan nyt, kun tätä kroppaa tarvii tarkastella nyt vähän tarkemmin. Mulla on ollu ihan kauhee hiivatulehdus nyt. Kestäny melkein viikon! Oisin varmaan voinu pyytää gyneltä reseptin suunkautta otettaviin lääkkeisiin, mutta niitten kans ei sais tulla raskaaks. Tai pitää "varoa" 7vrk. Ja kun mullakin se ovis tässä lähestyy. Oon käyttäny ihan vaan canesten voidetta.  Vähän on vielä limakalvot arat, mutta pahin on ohi. Mä kyllä luulen, että se tuli taas tampooneista. En oo käyttäny tampooneita pitkään aikaan, kun on aika niukat menkat, niin pystyn pitään ihan vaan sidettä. Sillon ennen ku oli runsaammat kuukautiset, niin mua ällötti pitää sidettä. Nyt ne kutinat alko jo heti sillon ku tampoonit oli käytössä, menkkojen aikana. Ja sit ne vähän lieveni, ja sit taas paheni. Ja en heti alkanu laittaa sitä Canestenia, niin oireet tuli aika nopsaan voimakkaaksi. Ja onhan siinä käyttöohjeessa, että jos ei mee 3vrk ohi, niin lääkäriin. Ja ei mulla kyllä ne pahat oireet ollu ku se 3-4 päivää. Jatkan nyt sen voiteen käyttöä vielä ens viikon. Ollaan oltu selibaatissa tän hiivan ajan. Aateltiin, että saadaan paikat kuntoon oviksen ajaks, eikä se oo kyllä ollenkaan nautinnollista, jos paikat on hellänä.

Näin. Mä meen nyt nauttimaan eilistä pizzaa.Oli nimittäin aika hyvää!

KP 12