Hitsi, että mä toivon, että olisin raskaana!!! Mulla on ollu ovulaatiosta lähtien sellasta samantyyppistä "kipua" tuolla oikealla puolella. Ja siellähän tässä kierrossa jotain tapahtuikin, kun siellä oli niitä kehittyneitä rakkuloita. Vasemmalla ei ollu mitään. Tai siel tuntuu sellaselta, mitä en oo ennen tuntenu. Ja se tuntuu melkein joka päivä. Mä oon myös yrittäny kuvitella kaikkee positiivistä, ja kuvitellu mielessä, kuinka se siittiö menee sinne munasoluun, ja sit se hedelmöittyy... Ihan niinkuin yksi kommentoija kehoitti tekemään :) Positiivistä ajattelua! (Onko se positiivistä vai positiivista..?) Mä oonkin hokenu miehelle tässä koko ajan, että nyt ollaan raskaana! Hän on mukana siinä kuvitelmassa ;)

En muista sanoinko jo aikasemmin, että yks työkaveri tuli yks kaks yllättäen raskaaks. Ne oli käyttäny aikasemmin kortsua, ja sit yks viikonloppu ne oli vähän viinimaistiaisissa päättäneetkin olla ilman kortsua. Ja kas, hän tuli raskaaksi! Niillä ei siis ollu mitään tarkotusta tehdä lasta, mutta sieltä se tulla tupsahti. Perkele! Ne on siis naimisissa ja ihan vakaa suhde, mutta eivät vain vielä olleet ajatelleet perhettä perustaa. Toki he olivat tiedostaneet sen riskin (jälkeenpäin), että siitä voi tulla raskaaks. Toiset on vaan niin sikiävää porukkaa! Se raskaus on nyt siis ihan alussa, eikä se oo kertonu siitä ku ihan muutamalle. Se itseasiassa jäi vähän niinkö kiinni töissä, kun se valitti koko ajan, että on väsyny, ja kahvi ei maistunu. Mä varmaan viikon sille sanoin, että sä oot raskaana. Kunnes se sitte yks päivä myönsi sen. Hah! Mulle on vaikee valehdella! :)

Mutta minä kärvistelen tämän raskausolon kanssa vielä noin viikon. Mitään muuta kuviteltua oiretta en tunne. Jos kierron pituudeksi tulee 30, niinkö tällä kertaa pitäisi, huom. pitäisi. Niin menkat kuuluis alkaa torstaina. Se jää nähtäväksi.

KP 26