Sain tänään kirjeen tyksistä, ja ajan naistentautien polille. Aika on vasta huhtikuussa, ja tietty juuri sillon, kun me ollaan siellä matkoilla. Soitin sinne sitte heti, ja sain ajan vaihdettua. Olisin tietty halunu sen sinne ennen matkaa, jo maaliskuulle, muttei onnistunu. Nyt se aika on sitte 14.4.09. Et sinne asti tarttis jaksaa odottaa. Tosi nopeesti se aika tuli, olin ihan yllättyny. Kun vajaa viikko sitte lähti se lähete, ja nyt jo tulee aika. Onhan siihen käyntiin vielä aika kauan aikaa.. Mutta toivottavasti sitte alkaa tapahtuun. Ellei sitä ennen tapahdu mitään ihmettä ;)

Mun pitää noin kuukausi ennen sitä käyntiä käydä labrassa. Multa otetaan mm. FSH, ja sit HIV, B- ja C- hepatiitti. Ne kai otetaan kaikilta lapsettomuushoitoihin meneviltä, ellei kieltäydy. Ja miks kieltäytyä! Sit siinä mukana oli miehelle ja mulle omat lomakkeet, jossa kysyttiin kaikkee terveydestä, lapsettomuudesta, leikkauksista tms.

Huomenna on taas viikonloppu, jeih! Kauheen nopeesti tää viikko taas meni. Huomen illalla mennään yhen sellasen kivan porukan kans syömään, ja siitä ilta taitaa jatkua baarin puolelle. Lauantaina olis kampaaja. En ois varmaan vielä näin aikasin menny, mutta kun kampaaja lähtee joulunpyhinä melkein kuukaudeks lomalle, niin on pakko. En ois voinu oottaa tammikuun puoleen väliin. Toivotaan ettei oo kauhee krabbe lauantaina, voi tulla muuten hankalat oltavat kampaajantuolissa..  OOn päättäny, että helmikuussa laitan hiustenpidennykset. Oon niiiiin kyllästyny tähän nykyiseen pituuteen. Tää on tällänen ihme välimalli. Kasvatan pitkää, muttei meinaa kantti kestää sitä oottamista.. Se kyllä tulee maksamaan, mutta sou.. Kaikki maksaa. By the way., kynnet on pysyny oikein hyvin. Huoltoaika on muutaman viikon päästä. Ihan hyvin pystyy oottaan sinne asti. Sitte laitan kyllä vähän jotain glitteriä näihin. Nyt mulla on itellä sellasia kynsitimantteja, niin niitä tarttis jouluks laittaa. Ne pysyykin yllättävän hyvin.

Oon käyny shoppailemassa vähän uutta bilevaatetta. Ja muitakin vaatteita. Mulla on kyllä ihan liikaa vaatteita, ei mahdu kohta kaappeihin enää. Ja lisää on saatava! :) H&M:n kesäkuvaston ennakkotilaus on tulossa varmaan tossa vuodenvaihteessa, ja sieltä tulee ihan hillittömän iso paketti. Mutta, jos kaikki menee niinkö ennenkin, niin ainakin puolet lähtee takas.

Nyt täytyy jatkaa työntekoa. Täältä on muut lähteny jo kotiin, kun on hiljasta, mutta mulla tulee yks asiakas vielä kolmelta, niin on pakko kärvistellä täällä niin kauan. On tää kyllä reilu ja loistava työpaikka. Ihanaa kun ei oo niin tarkkoja työaikoja!

Iloista joulunaikaa kaikille!!