Samaa kuuluu kun ennenkin.. Tänään kävin laittamassa uudet kynnet, ja on taas niin hienot että! Tällä kertaa tuli ihan tavallinen ranskalainen, valkosella kärjellä. Nää on taas vaihteeks ihanan selkeet. Ja kävin kyllä jo kaupassa kattomassa kynsilakkoja, jos ostais ite sellasen glitterlakan, jolla vois tarpeentullen lakata noi valkoset päät. Jos valkonen alkaakin kyllästyttään. Kesää kohden on varmaan taas kivaa laittaa jotain värikästä. Kampaajallekin on aikaa muutama viikko, ja sillon tapahtuu suuria muutoksia. Ja menee paaaaljon rahaa! Meinaan nimittäin laittaa pidennykset. Ihanaa, sitte mulla on pitkät hiukset!! En malta odottaa sinne asti. Ja Ystävänpäivänä meillä on yhet kaverien häät. On ihana mennä sinne pitkähiuksisena ja yllättää kaikki. En oo nimittäin kertonu noista pidennyksistä kenellekään :) Ja väri on tässä parin viimeisen kerran aikana muuttunu vaaleasta tummaksi. On niin kotonen olo olla taas brunette. Vaikkei blondissakaan mitään vikaa ollu. Musta tuntuu, että mä raportoin tänne blogiini nykyään kaikkee muuta ku lapsettomuusasioita.

Jotenkin vaan oon kyllästyny niin kaikkeen lapsettomuusjuttuihin. Mua ei enää ees kiinnosta netistä kattoo mitään lapsettomuusjuttuja. Välillä meen aina vanhasta tottumuksesta lapsettomuutta koskeville sivuille, ja sit huomaankin, että äkkiä pois. Ei jaksa yhtään kiinnostaa, ja ahdistaa kaikki jutut. Tai ei ahdista siis sillai negatiivisessa mielessä, vaan ei siis jaksa kiinnostaa. Kyllä me ollaan edelleen ajotettu yhdyntöjä epäilyille ovispäiville. Mutta välillä oon jopa unohtanu mikä kierron päivä on! Mä luulin, että mun kohdalla sellanen ei vois koskaan olla mahdollista. Joskus kun luin, että joku oli unohtanu kaikki KP:t ja ovulaatiot jne, niin uskoin, että mä en koskaan voi unohtaa niitä. Mutta niin vaan on käyny. Mies kyllä muistaa kysyä, että eikös ne päivät oo lähellä tms. Enkä kyllä voi olla niitä unohtamatta, koska sen huomaa niin monesta eri asiasta. Seksihimot on aivan valtavat, ja tuntuu etten saa tarpeeks millään. Ja tietty tuolla vatsanpohjalla tuntuu ovistuntemuksia, ja limaa tulee. Huhtikuuhun on vielä vähän aikaa. 2,5kk, ja sit päästään alottaan hoidot. Äkkiä se menee. Nyt on ollu niin paljon kaikkee ohjelmaa viikonloppuisin, ja sama meno jatkuu. Äkkiä se huhtikuu sieltä tulee. Ja kevät! Ihanaa :)

Mä oon käyny muuten nyt tosi paljon urheilemassa. Oon ollu ihan innoissaan menossa urheilemaan koko ajan. Mies meni tänään, ja en kertakaikkiaan jaksanu mennä mukaan. Meinasin kynsihuollossa nukahtaa pystyyn! Oon tossa sohvalla ollu sellasessa horroksessa. Tuli kyllä vähän huono omatunto, kun söin tänään laskiaispullankin.. Mutta menen perjantaina ja lauantaina. Sit oon käyny tällä viikolla 4 kertaa, joten ei huono. Mä päätin, että pidän helmikuussa herkuttoman kuukauden. Tai alunperin oli tarkotus pitää karkkilakkokuukausi, mut sit ajattelin, että laajentaisin sen kaikkiin herkkuihin. On nimittäin niin paljon tullu syötyä herkkuja. Tai se ei tavallaan oo lakko-kuukausi. Saan ottaa jos on jotku juhlat, esim. ne häät, tai joku tarjoaa. Mutta sillonkin vaan vähän. Eikä mielellään sillonkaan, jos joku tarjoaa. Kokeilen nyt ainakin aluks kuukauden, jos vaikka menis toinen  perään, tai ainakin puolikas. Menihän viime kesänäkin 1,5kk, ja aika kevyesti menikin. Mähän tein uudenvuodenlupauksen, että tänä vuonna tulee olla karkkilakossa 2-3kk. Niitä ei siis tarvi pitää yhteenpötköön. Ja tästä se alkaa. En mä vois itteeni siihen pakottaa, sen täytyy lähtee itestä, ja vapaaehtosesti.

Mutta eipä tänne siis tämän ihmeempiä! Jos en väärin muista, niin menkat alkaa (ehkä) vajaan parin vkon päästä. KP ??