Oho, vuodatuksen ulkonäkö onkin vähän muuttunut. Taitaa hetki mennä, että tää tuntuu taas kodikkaalta. Mutta ihan kivalta näyttää!

Vuodenvaihde tuli ja meni, hiljasissa merkeissä. Nyt sitten vaan odotellaan ja eletään päivä kerrallaan, ja katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan. Yhtä asiaa ainakin odotan, SITÄ! Eli sitä pientä ihanaa nyyttiä, vaikkakin se alkaa tuntuun yhä kaukasemmalta ja kaukasemmalta ajatukselta. Näin sitä yhtä kaveriani viikoloppuna, joka tuli raskaaksi kertalaakista, ja jonka l.a. on keväällä. Kerroin sit hänelle, että veljelleni tulee vauva, ja odotin ehkä, että hän olisi kysynyt, että miten reagoin, miltä tuntui. Mutta ei. Ei mitään sinnepäinkään! Hän ei itseasiassa edes tiedä että me ollaan missään hoidoissa oltukaan, koska viimeksi hän on kysynyt keväällä, että missä mennään. Ja sillon sanoin, että lääkäriin ollaan menossa. Päätin, etten puhu asiasta enää sanaakaan hänelle, ellei hän kysy asiasta. Enkä aio kertoa mitään huhtikuun tulevasta lääkärikäynnistä. Ehkä hän sitten näkee ja kuulee, jos maha alkaa kasvaan, tai saamme pienen adoptio tyttären/pojan.. Tuntuu aika julmalta, mutta miksi vaivata häntä minun lapsettomuusongelmilla, jos häntä ei pätkääkään asiat kiinnosta! Jos ainut kommentti joka kerta on, että "kyllä tekin vielä oman saatte, ja seuraava asia"..

Mä oon jo pitkään unelmoinu, että alkaisin taas juosta. Mutta välillä kun oon yrittäny, niin se loppuu hyvin lyhyeen. Mutta ongelma onkin ollut siinä, että yritän heti liikaa. Nyt mä etenen askel kerrallaan, ja toivotaab että tuloksia syntyy. Mä sain lainaks sellasen juoksukirjan, jossa on 12vkon onjelma. Toivotaan, että jaksan noudattaa sitä! Huhtikuussa lähetään sinne ulkomaille, niin sitä ennen on pakko saada n. 3-4kg pois, että kesävaatteet näyttäis ees siedettävältä. Ja oon seurannu yhtä juoksublogia, ja siinä sillä naisella lähti kiloja pois ja tuloksia synty aika nopeessakin ajassa. Se jotenkin lisäs intoa. Mutta nyt täällä oli aikamoiset pakkaset, ja kokeilin juoksua -13´c, ja juu ei. Ei onnistu! Keuhkot jäätyy, ja kun kuntokin on niin huono, niin ei ei. Täytyy odottaa että pakkaset laantuu, niin tossu kulkee taas. Kyllä mä oon ihan reippaalla kävelylenkillä käyny. Ja tietty joulutauon jälkeen taas spinnigissä ja pumpissa. Tein sellasen uuden vuoden lupauksen, että tän vuoden aikana pitää olla 2-3 karkitonta kuukautta, ja ja... mikäs se toinen lupaus oli. Kääk! Oon unohtanu! Eiköhän se tuu mieleen jossain vaiheessa vuotta.. No sehän oli tietty se juokseminen. Niin niin, eli mun pitää alottaa se kauan haikailema juoksuharrastus. Of course! Nyt on liikuntakärpänen taas purassu, kun on sen verran tullu syötyä tota suklaata joulunpyhinä. Ja viimelaskujen mukaan kaapissa oli 6kg karkkia/suklaata.. Voi olla, että kuukauden päästä siellä ei oo enää yhtään. Ollaan nimittäin miehen kanssa molemmat sellasia herkkupeppuja että! Tai ei mulla kyllä liikuntainto iske mitenkään erityisesti joulun jälkeen ja syksyllä, vaan urheilen tasasesti läpi vuoden. Välillä vaan kun on herkutellu enemmän, niin tulee sellanen olo, että pakko karistaa ne läskit pois elimistöstä. Paino on taas uhkaavasti kivunnu tonne 63-64kg akselille. Jossain vaiheessa syksyllä se oli 61kg tietämillä.

Tänään on taas vapis, kun on tää loppiainen. Näihin vapaisiin vois ihan vaikka tottua! Aion kerätä tänään kaikki joulukrääsät pois huushollista. Piparkakkutalo lentää roskiin, en ilkee sitä enää syödä, ku se on tossa jo varmaan 3vkoa pölyttyny. Jos vaikka sitte vähän siivois, ja sit ois taas hetken aikaa nätti koti :)

Niin, ja menkat varmaan alkaa taas loppuviikosta. Ainakin kalenterin laskujen mukaan. Minkäänlaisia oloja mihinkään suuntaan ei ole. Ja niin, nyt mulla on ihan huiput kynnet! Ranskalaiset kärjet sillai vinosti vaaleenpunasella glitterillä. Ihan huiput! Tää oli siis uusi paikka jossa kävin, en oo ennen käyny. Kynsientekijä oli tosi nuori, ja TOSI laiha, eikä montaa sanaa sanonu sen vajaa 2h aikana, mut eipä tuo haittaa. Lopputulos oli ihan excellent! Varasin jo uuden ajankin sinne. Ja makso vaan 50€. Vaikka hinnalla ei oo enää mulle väliä, makso mitä makso, mut lopputulos pitää olla hyvä. Ja nää kynnet on luonnollisen näköset. Ne edelliset oli aika paksut ja sellaset "klohnot". Toivotaan, että nää nyt pysyis vaan, ettei ala kynsiä irtoileen. Very happy girl!

Ihania aurinkoisia pakkaspäiviä!