Hej!

Mulla ei oo mitään uutta kerrottavaa yhtään mistään.. Ovulaatio oli ehkä viikonloppuna, ja kuten aina, päivät käytettiin todella hyvin hyväksi. Herkuton helmikuu jatkuu. Vaikka nyt onkin ollu ihan hirveet karkinhimot koko ajan. Luulis, että karkkia tekis vähemmän mieli, mitä kauemmin on ilman. Sunnuntaina saa syödä karkkia ja kaikkee muutakin hyvää, sunnuntaina on jo maaliskuu! Mähän aluks aattelin, että herkuton kausi jatkuis vielä maaliskuun ekan viikon, mutten kestä enää. Pieni pistos tuolla syvällä sisimmässä tuntuu, jos luovutan ja annan himolle periksi.. Mutta kuukausi ilman herkkuja on hyvin. Vaikken siis totaalisesti oo kieltäytynykään. Aika vähän on tullu syötyä herkkuja, paitsi siellä häissä..

Me oltiin eilen mieheni kans lapsenvahtina 4,5-ja 1,5 -vuotiaille pojille. Vanhemmat kävi nopsaan kaupassa. Tää oli niinkö harjotuskerta lauantaita varten, kun sillon jäädään sen nuoremman kans pariks tunniks keskenään. Hyvin meni, ne oli niin touhukkaita veijareita. Varmaan sata lelua ehdittiin nähdä, kun kaikki mahdolliset piti kaivaa kaapeista ja esitellä.

Mä oon edelleen ihan hirveen väsyny. En muista oonko aikasemmin sitä valittanu, mutta luulis ettei tää vielä kevätväsymystä ois. Mulle se väsy kausi tulee yleensä vaan syksyllä. Ja tätä on jatkunu jo muutaman kuukauden.. Viikonloppusin vetelen sellasia 12h unia, ja arkisinkin n. 9h. Ehkä tää tästä kun kevätaurinko pilkistää useemmin ja kauemmin. Nytkin meinaa olla sellanen orastava flunssa olo. Mä en nyt yhtään jaksais sairastaa mitään flunssia. Mittasin töissä kuumeen, mutta ei onneks ollu. Ai niin, mun työsopimusta jatketaan joulukuun loppuun. Tai vielä ei oo mustaa valkosella, mutta esimies oli maanantaina käymässä ja niin se lupas. Ihan kiva, ettei tarvi työpaikkoja enää metsästää. Tässä nykyisessä työssä on aika paljon parempi palkka, mitä muissa hoitoalan paikoissa. Senkin takia kiva jatkaa tässä työssä. Saa vähän rahaa säästöön, koska syksyllä pitäis rempata tätä huushollia.

Lauantaina olis taas yhet kekkerit, ja mun pitäis leipoo sinne yks kakku. Se on sellanen johon ei tarvi uunia, ja tosi hyvä. Pohjalle suklaakeksimurska-mössö, sit tulee mariannerouhe-rahka-kerma mössö, ja päälle soseutetuista vadelmista sellanen hyytelö. Oon kerran ennen tehny sellanen, ja pelkästä ajatuksesta tulee vesi kielelle! Mmmmm :)

KP ??