Mä soitin tänään sille kätilölle, joka ultras mut perjantaina, ja kaikki on hyvin. Se "möykky" ei ole toinen alkio, eikä hematoomakaan. Lääkäri oli sanonu, että tollasia epämääräisyyksiä voi hyvinkin oll tässä vaiheessa, ja myöhemmin niistä ei oo tietookaan. Mutta lääkäri oli sanonu, että se vois olla istukkarakkula. Ei oo hajuakaan mikä se on, mutta ei tarvi seurantaa tms. Kyllä se kätilö siitä jotain kerto, mutta ei kauheesti jääny mieleen. Mä tietysti heti varmistin, ettei se oo rypäleraskauteen liittyvää, mutta eihän siellä sillon ois sikiöö eikä ruskuaispussia, eikä sykettäkään. Se lupas ultrata mut uudestaan matkan jälkeen jos haluan, tosi kiva! Aattelin, että jos en kertakaikkiaan malta oottaa sinne neuvolaan asti, niin voisin kyllä sitä pyytääkin ultraamaan. Jotenkin sitä kaipaa kaikenlaista varmistusta varsinkin näillä alkumetreillä. Se käski myöskin olla tarkkana mitä suuhun laittaa reissussa, kaikki pitää olla kypsennetyjä, ja jääpalat kannattaa jättää juomista suosiolla pois. Kyllä mä ite ajattelinkin olla aika tarkkana mitä syön. Mä muutenkin syön mielelläni kasvispainotteista ruokaa, joskus tietty kanaa ja kalaa, ja välillä punasta lihaakin. Mutta punasta lihaa ainoastaan kotona itse valmistettuna, ja jauhelihan muodossa. Mua vaan jostain syystä ällöttää kaikki pihvit jne. En oo koskaan ollu mikään pihvi-ihminen. Niin, ni mä aattelin pysytellä aika kasvispainotteisella linjalla reissussa. Ei pitäis ainakaan saada salmonellaa kanasta, vaikka voihan sen saada jostain muualtakin, jos samalla leikkuulaudalla/veitsellä on leikattu eri juttuja. Mutta kyllähän esim. kiinalainen ruoka kuumennentaan ihan tulikuumaksi, että kyllä siinä pitäis pöpöt kuolla. Me ollaan siis lähdössä Kiinan suunnalle.

Eilisen päivän yritin epätoivesti pakata ja kattoo mitä tulee mukaan. Mä onneton oon hukannu yhden listan, mihin kirjotin kaikki tarvittavat tavarat. Nyt täytyy koittaa sitte vaan keksiä päästä, mitä siellä mahtais tarvita. Ja eiköhän sieltä paikanpäältä saa ostettua, jos jotain tosi tärkeetä jäis kotiin. Tuskin maltan odottaa, että päästään perille, ja pääsee shoppailemaan!! Nauru

Me muuten kerrottiin jo omille perheillemme raskaudesta. Tai siis mä oon kertonu vanhemmille ja sisaruksille, ja mies on kertonu vasta veljelleen. Se kertoo huomenna vanhemmilleen, koska me mennään käymään siellä. Kaikki on tähän asti ollu tietenkin tosi ilosia ja onnellisia meidän uutisesta.

Me 6+6 - 7+1

ps. Tänään aamulla oli eka kerran sellanen tosi kuvottava olo, yökin monta kertaa mutta mitään ei tullu Huuto. Aamupäivät on näkäjään muutenkin vähän huonoja, mutta iltaa kohden olo kohenee. Mun tekee koko ajan mieli kaikkee suolasta. Kaikki suolaset ja väkevät karkit on ihan in. Kävin tänään ostamassa reissuun pussillisen väkeviä salmiakkeja, jami!! Luonnon jogurtti on hyvää, ja Valion mehukeitot pelastaa aamun. Paitsi tänään kävin aamulla ostamassa mehukeittoo, ja unohdin sen töihin jääkaappiin. Mitenkähän selviän huomis aamusta.. Ja sit kaikki yksinkertaset ruuat on hyviä, kuten ihan pelkkä keitetty makarooni ketsupin kans, ja uunissa laitetut ranskalaiset ketsupin ja sinapin kans. Mies teki sellasta texmex laatikkoa viikonloppuna, ja sitä ei vaan pystyny syömään, jo pelkkä tacon haju teki pahaa. Myöskään mikään leipä ei maistu, ihan vaan hapankorppu voilla on hyvää. Noita salmiakkeja ja lakritseja ei vissiin ihan kauheesti sais syödä, ettei verenpaine nouse liian korkeeks. No, en mä vielä niitä oo liikaa syöny. Ja nyt siellä Kiinan suunnalla tuskin on edes salmiakkia, niin tulee väkisinkin parin viikon tauko. Ja sitte voi olla jo kokonaan uudet mielihalut Kieli ulkona.