Täällä sataa taas lunta. Hitto. Ei sitä tarvis tulla enää yhtään, vaan kaikki sais sulaa jo pois. Oon tossa jo pari kertaa ehtiny ajatella, että ens viikolla voi alkaa pyöräilemään, kun tiet on varmaan sitte sulanu. Mutta ei, kun aina vaan tulee lisää lunta. Nytkin tulee, ja eilen illalla tuli kans. Paitsi mun tarvis viedä ensiks pyörä huoltoon, ennenkö sillä voi ajaa. Siinä on takakumi rikki, ja se tarvis korjata. Lisäks jarrut on ihan sökönä. Takajarru ei oo toiminu varmaan muutamaan vuoteen, ja etujarrukin alko temppuileen viime syksynä. Voi olla että etujarrun jarrupala on löystyny tai kulunu loppuun. Mut joka tapauksessa jarrut on saatava kuntoon, ettei tuu vanhinkoa, kun tuolla huristelen. Ihanaa, kun tulee kevät! Tarttis tilata aika sinne huoltoon ens viikolla. Nyt voi olla pyörähuolloissa jo ruuhkaa.

Tänään alkoi viides raskausviikko. Vai kutsutaanko sitä sitte kuudenneksi viikoksi, kun nyt on 5+0. Jee, isompia numeroita! Musta tuntuu, että mä halkean huolesta! Siis tän raskauden takia. Mä haluaisin vaan äkkiä päästä jonnekin selvittämään, että tuolla mahassa on oikeesti joku. Se helpottais, ainakin aluksi, että se ei oo kohdunulkopuolinen tai tuulimuna. Se ois niin kamalaa, jos tuliskin joku keskenmeno! Tässä on jo jos jonkinnäköstä haaveilua tehty tulevaisuuden suhteen perheenä. äitinä, raskaanaolevana, Ja kukapa niitä ei tekis, kun saa tietää olevansa raskaana. Vaikka vielä en oo edes viikkookaan tienny olevani raskaana.  Yritin eilen psyykata itteeni, että ei tässä nyt auta muu kun vaan odottaa sinne varhaisultraan. Se on siis 27.3. , jolloin raskausviikkoja  on 6+5. Turhaa mä sinne aikasemmin menen, kun ei siellä varmaan kuitenkaan näkyis yhtään mitään. Tarkotan sitä, että jos alkio ois kohdussa, niin ei varmaan sydämen sykekään tulevalla viikolla näkyis, ehkä vaan se ruskuaispussi. Ja sitte ne käskis tulla viikon päästä uudestaan varmistamaan asian. Ja sit oisin entistä enemmän huolestunu! Voi minua.. Tätä tää kai on, kyllä se lapsettomuus ja niin pitkä yrittäminen vaan näköjään jättää arvet tonne jonnekin syvälle. Mä sanoin miehelle tossa muutama kuukausi sitte, että jos me ei saada lasta, niin mä en enää usko jumalaan. En pidä itteeni mitenkään kovin uskonnollisena ihmisenä, mutta kai sitä heikkona hetkenä ajattelee kuitenkin sitä jumalaa. Noh, nyt se kai sit halus näytää, että täällä ollaan, olen mä olemassa. Piti oikein eilen illalla laittaa kädet ristiin ennen nukkumaanmenoa, ja kiittää että oon raskaana. Toivoin tietty, että tämä raskaus jatkuis loppuunasti hyvin. Epätoivoistako..? Mitäpä ihminen ei heikkona hetkenä tekis.. Mies on ihana kun se puhuu mahalle joka ilta. Se on niin täysillä mukana tässä. Aina kun se soittaa töistä, tai tulee kotiin, niin se kysyy, että miten me ollaan jaksettu. Hyvinhän me! Mä oon taas koko aamun surffaillu kaikilla mahdollisilla vauva-sivustoilla. Mä osaan ne kyllä jo kohta ulkoa, eikä siellä enää oo mulle mitään uutta. Mutta silti on pakko.

Tänään meen taas urheilemaan. Tai ei mitenkään taas. Olin viimeks tiistaina. Pidin tossa muutaman välipaikan, kun ajattelin, että jos se onkin flunssa, mikä meinaa tulla. Mutta ei kai se sitte ollukaan sitä. Meen salin puolelle tänään taas vähän kasvattaan habaa. Huomenna olis taas spinning tunti. Ihanaa. Tällä viikolla en sit käynykään sitä neljää kertaa minkä lupasin, vaan kolme. Ei sekään huono ole, mutta ei ollu tällä kertaa jaksamisesta kiinni. Mun paino  on muuten tällä hetkellä 62-63kg. tai sen verran  meidän kotivaaka näyttää, mutta töissä se näyttää 63,5kg. Sokoksen 3+1 päivät alkaa keskiviikkona, ja siellä oli tarjouksessa sellanen digitaalinen vaaka. Ajattelin käydä ostamassa sen, koska toi meidän vanha näyttää välillä mitä sattuu. Se on ostettu joskus Ikeasta varmaan 10 markalla. Ja mä jotenkin luulen, että toi meidän vaaka näyttää sen kilon-puoltoista liian vähän, koska kaikkialla muualla oon lihavampi. Saa sitten raskausaikana tarkat lukemat painon kehityksestä. Ihan kauheesti siellä 3+1 päivillä ei ollu mitään kivaa. Yhen Clarinsin dödön aattelin ostaa, ja sit oli Calvin Cleinin ihanat yökkärihousut. Mulla on ihan kauheesti yöasuja, mutta silti haalin aina vaan lisää ja lisää. Osa on kyllä aika kamalia, mutta ne on ihanan lämpimiä! Ja mä tarvin talvella lämpimän yöasun ja villasukat. Olikos siinä kuvastossa muuta.. Ja ainahan sieltä jotain pientä tarttuu mukaan. Mutta nyt pitää vähän hillitä shoppailua, kun ollaan lähdössä sinne reissuunkin. Seuraavalla viikolla on sit varmaan Stockan Hullut Päivät. Tarvii käydä varmaan sielläkin hikoilemassa tungoksessa ja kassajonossa.

Pyykkikone on nökäjään valmis, eli täytyy mennä tyhjentämään kone, ja laittaa seuraava erä pyörimään.

Me, 5+0

ps. Ihanaa kun edes joku oli kommentoinu kirjotuksia, piristi taas niin paljon mieltä! Eli saa jättää kommentteja! :)