Moikkis!

Mä täällä edelleen odotan raskausoireita, ja lasken raskauspäiviä. Tää on vaan niin ihanaa! Mä oon tehny jo kolme testiä, ja kaikki näyttää sitä mitä pitää. Mä pelkään ihan sikana, että tuolla kohdussa ei ookaan mitään. Luulis, että tässä vaiheessa olis edes tissit kipeet. Mutta ei mitään! Tai tissit on kipeet sieltä sivuilta, lähinnä aamusin. Ja sillonkin niitä pitää kokeilla, ennenkö se kipu tuntuu. Mä tiiän, että tää mun panikoiminen ei auta asiaa, mutta eipä auta sekään, etten panikoi. Tää menee kesken jos menee, ja sillä sipuli. Mulla on ehkä muutam oire ollu. Mutta en tiä huomaisinko niitä ellen tietäis että oon raskaana. Mulla on sellanen ihme paha maku suussa. Jostain oon lukenu, että suussa voi olla alkuraskaudessa sellanen metallinen maku. Ja sellanen mulla on. Tuntuu, että koko ajan sais olla purkka suussa, ei se maistu tai haise. Ja sitte mulla on ollu lämpöö. Tänään aamulla sitä oli 36,9. Mietin eka, että jos se onkin flunssanpoikasta, muttei taida olla. Huomenna ajattelin mennä jo urheilemaan, kun ei tää olo tästä muuksi muutu. Ruoka ei maistu kauheen hyvin, vaikka oliskin kauhee nälkä. Mitään makeaa ei tee mieli, ja se on mulle outoo! Meillä on kotona jäätelöä, ja suklaata, ja siellä ne lepää rauhassa omissa paketeissaan. Mies todennäkösesti tuhoaa ne, kun tulee illalla töistä.

Kävin tänään vähän kaupungilla ja tarkotus oli vähän shoppailla, mutten löytäny mitään! Paitsi hammastahnaa. Kokeilin kyllä kaikenlaisia kivoja vaatteita, mutta ei mikään tuntunu niin kivalta, että olisin ostanu sen. No, jospa sitte sieltä reissusta. Vauvavaatteitakin piti nopsaan hiplata Lindexillä.. Mä oon siivonnu mun vaatekaapit tässä pariin otteeseen kevään aikana, ja siellä alkaa oleen aika tyhjää. Oon nyt ottanu taas aika rankalla kädellä kaikki sellaset vaatteet pois, mitä en oo hetkeen pitäny. Mitä niitä siellä kaapissa säilyttämään, vie vaan turhaa tilaa. Pitäis varata kirpparipöytä ja viedä ne myyntiin. Viimeks meni tosi hyvin kaupaksi tavara.

Mä meen nyt syömään. Kanat ja kermaperunat on valmiita. Saankin syödä yksinäisen lauantai lounaan, ku mies on töissä.

Tänään 4+6