Tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi, kun alotin blogin kirjoittamisen. Ja aika paljon on tänä aikana ehtinyt tapahtua! Ollaan menty lapsettomuushoitoihin, kokeiltu Clomifeniä, saatu lähete Tyksiin hoitoihin, ja tultu raskaaksi!! On myös paljon muuta tapahtunut, ollaan matkusteltu, ja seuraava matka on edessä viikon päästä. Kesällä mentiin kihloihin, molempien sisarukset odottaa lasta.. ja mitäs vielä.. Varmaan paljon kaikkee muutakin hyvää, mikä ei nyt heti tuu mieleen Nauru.

Perjantaina mulla on sitten se ultra, ja se ei ookaan siellä yksityisellä gynellä, minne sen alunperin varasin. Sain suhteilla itteni tonne julkisella ultaääniyksikköön. Aika hienoo. Eikä tarvi maksaa penniäkään. Hieno ystävä mulla! Nyt ei ees jännitä kauheesti. On vaan jotenkin aika lunki olo. Toivon vaan, että masussa asuis joku. Mulla on tuolla oikealla munasarjan tietämillä välillä sellasia tuntemuksia, kivuks en niitä vois sanoo, niin tietysti se on sitte sinne kiinnittyny.. Maanantaina oli aamupäivän aika paha olo. Ajattelin, että nytkö tää pahoinvointi alko. Mutta mä luulen, että olin vaan nukkunu huonosti yön. Aamuyöstä heräsin ja tunsin pahaa oloa. Sitä kesti sillai lievästi koko päivän. Ja kun kävin sillon aamulla suihkussa, niin tissit ja nännit oli tosi arat. Nyt ne ei enää oo. Mutta pientä etovaa oloa on välillä. Kaikki raikkaat jutut maistuu, ja sit tekee mieli kaikkee suolasta. Makeeta ei oo tehny oikeestaan ollenkaan mieli. Et perjantaina selviää oonko mää kuvitellu nää kaikki oireet omasta päästä, vai löytyykö siihen syy!

Lauantai meni oikein kivasti siellä bileissä. Sain hyvin juksattua porukkaa, eikä kukaan kiinnittäny muhun huomioo. Vaikka ruuan kans muut joi lasin kuoharia, ja mä en, niin kukaan ei kysyny mitään. Ja mä kyllä sanoin "emännälle", että mulle voi kaataa kyllä lasillisen, ja hörppään siitä pari kertaa, ja jätän sen siihen. Seuraavana päivänä joku oli sanonu, etten mä tainnu kovin kännissä olla. Mä en ees lähteny baariin, olin ihan väsyny. Mutta sekään ei haitannu, koska muutama muukaan ei lähteny.  Väsymyksesta puheenollen, mä oon menny joka ilta varmaan puol 9 aikaan nukkuun. Ei kertakaikkiaan jaksa valvoo pitempään. Tai siis mä nukahdan sohvalle, josta sitte kömmin hetken päästä sänkyyn.

Huomenna mennään miehen kans syömään töitten jälkeen. Mulla on syndet, mittariin pyörähtää uusi luku, 29. Kääk! Mä sanoin, että mä en tarvi mitään lahjaa, vaan hyvä ruoka riittää. Ja kun kuitenkin pian lähetään sinne matkalle, niin sieltä tulee ostettua sitte kaikkee. Ja kun mulla ei oo mitään lahjatoiveita mielessä, niin olis ihan turha keksiä väkisin yhtään mitään. Pitää tänään leipoo kakku ja täyttää se, ja huomenna sen voi koristella. Syödään se sitte jälkkäriks, ku tullaan syömästä. Toivottavasti kinuskikakku onnistuu Kieli ulkona.

Ok, mä oon nyt täällä töissä. Tarvii lopettaa ku seuraava asiakas tulee pian. MOI!!

Me 6+3