Menkkojen kuuluis alkaa tässä näinä päivinä. Itse asiassa odotin niitä alkavaks tänään, muttei oo näkyny. Mutta sellasta tuntemusta on tuolla vatsanseudulla, että todennäkösesti ne alkaa viimestään aamulla. Ja sit tarviikin varata sinne labraan se aika. Se ois kp 3-5, ja FSH:n ne ottaa. Tietty mä taas toivon salaa, ettei ne menkat alkaiskaan, mutta kyllä ne sieltä tulee. Varppina. Mulla on nyt tossa ylämahalla sellasta olo, että ne alkaa. Jos ois raskaana, niin se menkkakipu olis kyllä tuolla kohdunsuunnalla. Enkä kyllä nyt ees odota, et oisin raskaana, vaikka täydet mahikset siihen olis.

Olin viikonloppuna taas juhlimassa. Ja koko viikonloppuna tuli syötyö kyllä ihan kauheesti herkkuja. Koko herkuttoman helmikuun edestä. Päätin, että tällä viikolla tarvii kyllä urheilla 4 kertaa, että saa edes osan kaloreista kulutettua. Tänään olin haastavassa spinningissä, ja sen jälkeen kävelin kotiin, 5km. Sit tarvis vielä tällä viikolla käydä kaks kertaa salilla ja kerta vaikka spinnigissä. Mun äiti tuumas viikonloppuna, että oon muka laihtunu kauheesti. Sen mielestä ainakin 5-6kg. Enkä ees oo! Ehkä kilon oon laihtunu, mutta alkuvuodesta kiloja kyllä tuli lisää. Ja sit ku mä vedin ne yli mageet punaset housut ja mustat korkkarit jalkaan, niin sen mielestä olin niin pitkä ja hoikka! Jee ;) Siihen meidän matkaan on enää 3vkoa aikaa, joten olis vähän niinkö pakko saada muutama kilo pois, jos meinaan saada tungettua yhdet kesähousut jalkaan. Taitaa olla turha toivo!

Tällä viikolla ei onneks oo mitään erikoista suunnitelmaa. Saa vaan olla. Ja viikonloppuna aion kyllä nukkua ja nukkua! Nyt on menny niin monta viikonloppua "hukkaan", kun oon ollu vaan baarissa. Sitte viikolla on ihan väsyny. Nyt täytyy mennä suihkuun, että ehdin saada nää ihanat pitkät hiukset kuiviks ennen nukkumaanmenoa.

KP 30