Eilen oltiin eka neuvolassa, ja ihan kiva kokemus oli. Ei siellä kauheesti mitään uutta asiaa tullu, mutta silti oli kivaa. Kauhee nippu saatiin luettavaa. Meillä ei menny siellä ku vähän reilu puoli tuntia, mikä johtu varmaan siitä, että se sai tietää, että oon terveydenhoitaja, niin jätti osan kertomatta. Toisaalta ok, mutta haluan kyllä tietää samat asiat ku tavallinenkin asiakas. Sydänäänet kuunneltiin, ja ne kuulu!! Se oli ihan huippua, ja mieskin kuuli ne ekaa kertaa. Syke oli 170. Mä aattelin, että ne ei edes varmaan kuulu vielä. Seuraava aika on vasta toukokuun lopulla, mutta sitä ennen on np-ultra ja verikokeet. Meen ens viikon tiistaina niihin. Varasin tänään ajan. Ajat oli niin kortilla, että sain sellasen ajan, mikä ei miehelle tod.näk. sovi, koska se on töissä. Eikä varmaan pysty just sillon lähteen sieltä. Tosi harmi, jos niin käy.

Olo on edelleen ihan hyvä. Välillä, jos on ehtiny tuleen kauhee nälkä ja sitte syö liikaa, niin tulee huono olo. Mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Pissalla oon saanu käydä öisinkin, mutta onneks vaan kerran, enkä ihan joka ikinen yö. Rinnatkaan ei oo enää niin kauheen kipeet, josta mä tietty huolestuin viikonloppuna. Mutta kaikki olikin hyvin!

Mä en pääse päivittämään tätä blogia nyt kauheen usein, enkä pääse lukemaan muiden kuulumisia, koska kotikoneella nettiyhteys ei toimi. Pitäis taas pyytää joku ammattilainen avuksi. Kunhan sais vaan aikaseks. Nyt on ollu töissä aika kiire, niin ei oo täälläkään ehtiny selata mitään ylimäärästä. Ens viikolla pitäis olla taas rauhallisempaa.

Eipä täällä tämän kummempia. Kaikki on siis edelleen hyvin, vaikka välillä linjat ois hiljasen puoleisia.

Me 10+3