Mun ultra-aik,a siirtykin maanantaiksi. Ne soitti sieltä torstaina ja kysy pääsenkö maanantaina. Pääsen kyllä, ja niin pääsee mieskin. Se tässä oli paras juttu. Alunperin aika piti olla tiistaina, ja sillon mies ei ois päässy. Ja sekös vasta olis harmillista ollu! Mä mietin välillä, että onkohan nyt liian aikasta mennä, koska jos viikkoja onkin pari päivää vähemmän, niin näkyykö siellä kaikki mitä pitää. Mutta kai se on ok, koska varmaan aika useesti käy niin, että viikkoja onkin muutama päivä vähemmän. Mulla on muuten nyt nännit aika arat. Ja ne on ihan kuivat, niistä lähtee nahka. Oon yrittäny rasvata niitä ihan tavallisella vartalovoiteella, muttei oo näköjään mitään apua. Täytyy varmaan siirtyä Bepantheniin, se on ainakin hyvää tavaraa. Mahan turvotus ja ilmavaivat on ehkä ihan pikkasen hellittäny. Tai ainakin ilmavaivat. Eilen kävin (taas) vähän shoppailemassa, ja sovituskopissa maha näytti aika valtavalta. Mä leikin siellä salaa isomahaista mammaa, pullistelin mahaa entisestään ulospäin. Hyvältä näytti! Jos oisin ihan rentona mahan kans, enkä vetäis sitä yhtään sisään, ja seisoisin vähän huonoryhtisenä, niin vois luulla, että oon pidemmälläkin. Oon kyllä lukenu, että se turvotus pitäis laskee tässä muutaman viikon sisällä. Ja sit se alkaa pullistua todenteolla! Mä oon nyt vähän uusinu vaatekaapinsisältöä. Oon laittanu kirpparillevietäväksi aika paljon vaatteita. Osa on sellasis ajosta en oikein oo tykänny vähäänaikaan, mut oon silti pitäny niitä. Ja osa on sellasia, etten varmaan koskaan tuu pitää niitä, syystä tai toisesta. Nyt on kaupat pullollaan kaikkia ihania löysiä paitoja, juuri raskaanaolleille hyviä. Sellasia oon nyt ostanu aika monta, niin ne menee ainakin nyt kesän, ja toivottavasti jonku aikaa myös syksyllä. Ja niitä voi sit pitää raskauden jälkeenkin, jos haluaa peittää sen löysän taikinamahan. Vielä pari paitaa odottais mua Vero Modassa. Kävin siellä eilen pika pikaa vaihtamassa yhdet housut, mutta en ehtiny kokeilla mitään, kun mies odotti mua lounaalle, Nekin olis sellasia mammavaatteeksi sopivia! Ton vatsanturvotuksen suhteen on aika tärkeetä miten syö. Oon huomannu, että jos pureskelee hyvin ja syö rauhallisesti, niin se ei mee ihan niin pahaksi. Mutta kun vaan aina muistaiskin syödä niin!

Vein muuten eilen pissanäytteen labraan. Mulla on välillä tosi usein pissahätä. Joo, se kuuluu raskaudenoireisiin, mutta välillä on sillai, että oon just käyny pissalla, niin saan mennä 10-15min päästä uudestaan. Ja sitte se haisee välillä aika kamalalle. Torstai iltana mulla on vähän lämpöö, niin aattelin suosiolla soittaa perjantai aamuna neuvolaan. Mullahan oli se pyelonefriitti viime syksynä, niin aattelin sen takia olla pikkasen varpaillaan. Soitin neuvolaan iltapäivällä, ja näyte oli negatiivinen, mutta viljelyn vastauksia ei ollu vielä tullu. Niistä joudun varmaan tänään soittamaan päivystykseen. Juon kyllä muutenkin paljon, mutta nyt varmaan tarvii kyllä kiinnittää juomiseen extra huomio, ettei tuu pissatulehdusta. Saas nähdä sitte maanantaina ultrassa, että onko se istukkarakkula vielä paikalla. Mä veikkaan, että joku siellä on, koska tuolla oikealla munasrajan tietämillä tuntuu sellaselta epämääräseltä. Sellaselta, niinkö ois ovis. Tai voihan se liittyä tähän raskauteenkin. Tällä viikolla on ollu muutamana päivänä kuukautiskivun tyyppistä kipua alamahalla. Siellä se kohtu varmaan tekee tilaa pikkuselle. Ei oo siis mitään häiristevää, mutta sen verran että sen huomaa. Enkä oo ollenkaan huolissaan, koska sydänäänet kuulu tiistaina niin hienosti!

Keskiviikkona olin kampaajalla, ja tähän laitettiin vaan väri. Ja vähän siistittiin. Mullahan on siis nyt tumma, pitkä tukka lisukkeilla. Seuraavalla kerralla nää lisukkeet otetaan pois, ja sit tarvii keksiä joku kiva malli tähän. Oon miettiny että kasvatanko sittenkään pitkää, kun se on aika tylsä. Jos pitäis sen sellasena mediumina, niin  sitte siihen sais kivoja leikkauksia ja värejä. Eritavalla ku suoraan pitkään. Mun mieli ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen seuraava käyntiä, joka on varmaan parin kuukauden päästä. Joskus kesällä. Rakennekysiäkin oon taas himoinnu, mutta ehkä en kuitenkaan laita.. Nyt oon lakannu kynsiä ihan lakalla, ja ostin sellasia kivoja glitterlakkoja, niin niillä voi tehdä kivat ranskalaiset kärjet. Mutta on se vaan aina puuduttavaa, kun ne saa parin päivän välein uusia, että ne pysyy hyvänä. Rakennekynsille ei tarvinu tehdä ite mitään, vaan riitti, että kävi neljän viikon välein huollossa! Tahtoo sellaset.. :)

Nyt tarvii varmaan alkaa siivoomaan tätä huushollia, Ja ikkunatkin tarvis pestä..

Me 10+6 (huomenna alkaa 12.viikko, iik :D )