Mua on alkanu vaivaamaan kauheesti se np-ultra.. Täytyyhän aina jonkun asian vaivata!! Kun kaikki sanoo, että np-ultrassa vauveli liikku ihan kauheesti ja teki voltteja. Meillä se vaan köllöteli siinä ihan rauhassa, vaikka niinkun aikasemmin sanoin, niin onhan sillä voinu olla päiväunien aika. Sillonhan se lääkäri tökki vatsanpäältä, ja kyllä se sillon liikku. Mutta oisko sen kuulunu koko ajan pomppia ja hyppiä siellä..? Miten teillä muilla on käyny? Kaikki oli kyllä sillon ihan ok, eikä lääkäri ainakaan sanonu mistään poikkeavasta. Eihän se varmaan sitä tarkota, että jos se on paikallaan, niin asiat on huonosti. Mutta nyt vaan olen kuullu ja lukenu ihmisten juttuja, niin oon jotenkin huolestunu. Ei pitäis kaikilla asioilla pääkoppaa vaivata!

Kävin eilen taas lenkillä pitkästä aikaan. Oon ollu niin saamaton urheilun kans. Ens viikolla on pakko taas koittaa raahautua jumpalle! Mulla alko taas tuntumaan vatsassa sellasta pientä menkkatuntemusta, se tulee aina kun urheilen. Joskun se kestää vaan ihan vähän aikaa, mutta eilen se kesti aika kauan. Ajattelin, että jos se vielä kuukauden päästäkin  tuntuu urheillessa, niin kysyn neuvolasta, että onko kuitenkin ihan turvallista urheilla. Ja jos mää kuukauden päästä urheilen.. Mulla oli eilen oikein laiskottelupäivä! Mä heräsin aamulla jo 7.15, eikä uni enää tullu vessareissun jälkeen. Mies lähti kymmenen aikaan töihin, ja mua väsytti ihan kauheesti. Menin sohvalle makoileen, ja aloin kattoon tallennettuja sarjoja, jotka on jääny kattomatta. Kun olin ne kattonu, niin väsytti edelleen ihan hirveesti, ja sit päätin ottaa pikku unet. Ja olin ajatellu, että päikkäreitten jälkeen lähden käymään kaupungilla. No, unet ei ollukaan ihan mitkään pikku-unet, vaan ne kesti melkein 3,5h! Vitsi, että oli sen jälkeen ihana olo! Enhän mä sitte enää mihinkään kaupunkiin lähteny kun kello oli jo puol 4. Mä menin viime viikolla joka päivä aika "myöhään" nukkumaan, kun tuli jääkiekkoo, ja oli kaikennäköstä ohjelmaa iltasin. Nyt on univelat maksettu, ja ens viikolla saa mennä taas normaaliin aikaan nukkumaan.

Se vip-ilta jossa olin, niin oli ihan perseestä! Ensinnäkin siellä oli alkoholitarjoilu, ja ne jako ihmisille sellasia 0,3 tai 0,25l kuoharipulloja, mikä oli mun mielestä tosi kiva. Mutta kun mä menin kysymään alkoholitonta vaihtoehtoa, niin sieltä sai vichyä sellaseen snapsilasin kokoseen muovimukiin!! Siis niin törkeetä!! Ei sitte saanu sitä alkoholitonta edes vähän isompaan mukiin, tai ois ollu edes makuvichyä.. Ja sit siellä jaettiin sellasia pieniä lahjapussukoita, joita ei edes riittäny kaikille. Mä oli siellä jo varmaan 20 ekan joukossa, eli ei voi sanoa, ettö niitä olis annettu esim. 100 ekalle. Ja ne myyjät jako niitä tilausuuden alettua ihan satunnaisesti ihmisille. Mä päätin, etten osta yhtään ainutta riepua sieltä, vaikka olis ollu kuinka kivoja! Aattelin, että laitan sinne jotain palautetta, mutta täytyy nyt vielä miettiä. Olin kyllä tosi kiukkunen. Miks sinne edes tarvi ilmottautua, kun ne ei kysyny mitään nimiä tai kutsua, eli sinne ois voinu mennä kuka vaan! Ihan tyhmä juttu..

Nyt tarvii alkaa vähän siivoomaan, tää koti näyttää taas ihan kamalalta, niinkö ois pommi räjähtäny..

Melkein eka äitienpäivä.., 13+0   Nauru