Ei ollu mun kohdalla toimiva lisävaruste, se raskaanaoleville tarkotettu housujen jatkokappale. Siis se vyötäröpala. Menee palautukseen. Se oli jotenkin kauheen pitkä, oisin tarvinu paljon lyhempää kappaletta. Ja site siihen tuli se kangastilkku mukaan, jonka voi myöhemmin laittaa kun vetoketjukaan ei mee kiinni, mutta mulla se joutu sulloa sinne ihan tyhmästi. Yksiin pellavahousuihin se kappale olis ollu ihan ok, mutta en oo niitä housuja pitäny aikoihin, enkä oo nytkään aatellu pitää. Harmi vaan, kun oli niin suuret odotukset siltä lisävarusteelta Otsan rypistys. Nykyajan housuissa on niin matala vyötärö, niin se kangaspala tuntu niin kauheen isolta. En oo farkkujakaan tässä ihan hetkeen kokeillu, ja eilen niitä siinä sitte kokeilin, ja kyllä nyt näyttää siltä, että nappi saa jäädä auki. Ainakin muutamissa farkuissa. Sellaset on nyt kaikista parhaita, missä on napit vetoketjun sijaan. Vetoketju aukee, jos nappikin on auki. Onneks ne farkut sentään mahtuu päälle. Muuten taitais syksyn tullen tulla katastrofi. Tai onhan mulla ne yhdet mamma-pellavahousut. Tilasin H&M:ltä parit mammahaousut alesta, ja ei ollu nekään mun juttu. Oonko mä jotenkin nirso, vai niin hemmetin kummallisen mallinen!? Koko 38 ei meinannukaan nousta lantiosta ylöspäin, mutta koko 40 sujahti jo paremmin. Tai senkin sai kiskoa tosta lanteilta ylös, koska oon aika persevä. Päällä ne tuntu oikeen kokosilta, mutta se vatsan yli vedettävä resori ahisti. Mä pidin niitä kotona n. puoli tuntia, kun sovittelin muita vaatteita. Palautukseen lähtee nekin. Se resori ei siis ollu pieni, mutta mä en tykkää kun se tulee niin ylös. Jotku vetää sukkahousutkin normitilassa, ei raskaanaollessa, kauheen ylös, mutta mä käytän mieluummin niitä lantiomalleja. Onneks nykyään on lantiomallisia housuja, joita toivottavasti voin käyttää pitkään. Mulla on kahdet sellaset farkut, mitä näin äkkiseltään ajattelen, että vois käyttää pitkään, ellei ne mee muuten pieneks. Ja onhan nyt legginsit ja sukkahousut kuuminta muotia, mitä voi sit taas käyttää hameitten ja mekkojen kans. Ja älkää nyt ajatelko, kun puhun lantiomallisista, että mun pyllyviiva tai maha paistais sieltä jostain välistä. Ei paista, ei ne niin matalia oo! Onneks on  pitkiä paitoja, ja tuubitoppeja, joita ajattelin käyttää masutuubeina.

Tällästä tää raskaanaoleminen on, - aina on muka joku huonosti, vaikka kaikki on erittäin hyvin Nauru. Huomenna on neuvola, josta kirjottelen sitten huomenna illalla lisää. Mä tein itelle pienen listan, että muistan kysyä kaikki mitä olin ajatellu. Siellä on sijainen paikalla, mutta en epäile ollenkaan, etteikö hän olis yhtä pätevä kun vakkari terkkari. Miksiköhän sijaisista aina ajatellaan, ettei ne tiedä mistään mitään.. Nehän on voinu olla alalla vaikka kuinka kauan, mutta niillä ei oo vaan vakipaikkaa. Tai voihan niillä olla vakipaikka sissinä. Mutta toki löytyy sijaisia, jotka ei tiedä asioista. Mutta tekemällähän sen oppii! Joten armoa sijaisille! :)

Huomenna siis uusi päivitys. Vatsassa neiti potkii välillä aikamoista tahtia. Eilen illalla oli vähän rauhallisempaa, mutta tässä vajaan viikon sisällä meno on ollu aika hurjaa. Ihanaa! Ja maha kasvaa.

Tänään 24+3