En tiiä mikä mua nykyään vaivaa, mutta oon jotenkin tosi väsyny. Mielestäni oon kyllä nukkunu kunnon yöunia, sellasia 7-9h. Aamulla herään pirteenä, mutta puolen päivän aikaan iskee tajuton väsymys. Mä oon tosi huono nukkuun päikkäreitä, koska mulle tulee niistä niin laiska olo, ja huono omatunto.. Nolostunut Sit kun mä en mee nukkumaan, niin oon sellasessa pienessä horroksessa, eikä musta oo mitään hyötyä. Tuntuu, etten pitkään aikaan oo saanu täällä kotona mitään aikaseks. Täällä on välillä niin sotkusta, että huh huh. Urheilemassa oon jaksanu käydä pakotettuna sen 2krt/vko. Mietin, että kuuluuko tää laiskuus ja väsymys tähän raskauteen, vai onkohan mun hemoglobiini matala? Seuraava neuvola on parin viikon päästä, niin tarvii varmaan pyytää lähete labraan. Ja hengästyn edelleen aika helposti. Mun mielestä tilanne ei muuttunu kyllä mihinkään suuntaan, vaikka sillon söin sitä rautaa vajaan kuukauden. Eikä sitä tietty välttämättä heti huomaakaan. Siitä on kyllä jo kuukausi aikaa, joten ehkä jotain eroa ainakin parempaan päin olis pitäny huomata. Tai sitte mä vaan laiskottelen raskauden tekosyyllä. No ei kai.. en oo yhtään laiskottelijatyyppiä. Tänään mä sitte päätin rykästä ja otin otteeni niskasta kiinni. Töitten jälkeen kävin kaupungilla ostamassa kasan uusia rintsikoita suurentuneille tisseilleni, niistä lisää myöhemmin. Ja kun tulin kotiin, niin aloin siivota. Mä imuroin, siivosin vessat, pyyhin pölyt, vein petivaatteet ulos tuulettumaan, pesin pari koneellista pyykkiä, ja laitoin tiskikoneen pyörimään. Ja muutenkin siivosin paikkoja, ja laitoin ylimääräsiä vaatteita ja tavaroita paikoilleen. Nyt tää koti alkaa näyttään huomattavasti kivemmalta paikalta asua. Vielä pitäis jaksaa laittaa puhtaat petivaatteet sänkyyn. Puhtaisiin lakanoihin on niin ihana mennä! Siltikin on vähän huono omatunto, kun en jaksanu mennä tänään spinningkiin. Vaikka mä kyllä ajattelin, etten mene, koska mun olis pitäny mennä sinne pyörällä, koska mies on autolla töissä. Yritän itelleni takoa, että sain hyötyliikuntaa kun siivosin, ja menin tänään pyörällä töihin (5km suunta). Mutta mä kyllä söin pullaa kun tulin töistä, ja töissäkin söin pari keksiä ja pitkon palan.. Kieli ulkona Toi sokeri on alkanu maistumaan vähän liiankin hyvin. Tuntuu, että kokoajan tarttis saada jotain makeea.

Niin, niistä rintsikoista ja tisseistä. Toivottavasti nää ei ihan mielettömästi enää kasva, siis ainakaan ennen synnytystä ja imestystä. Onhan nää alusta asti vähän suurentunu, mutta nyt en enää voi käyttää moniakaan vanhoista liiveistä. Lindexillä oli tosi hyvä ale, kun siellä oli kaikki alennetut alusvaatteet -70%. Mä tykkään siitä Ella May merkistä, ja ostin niitä kahdet, ja kahdet ihan Lindexin omaa merkkiä. Ostin siis yhteensä 4 rintsikat, ja yhet alkkarit, ja maksoin niistä yhteensä 26,90€. Siis tosi halpaa!!! Olin ajatellu, että ostan vaan parit liivit, niin niillä pärjää, koska osa noista "vanhoista" vielä menee. Mutta mopo lähti käsistä kun oli niin edullista. Siis lähes ilmasta.. Ja noi kaikki oli tosi kauniita. Meikälaisen rintavarustus on tätä nykyä kokoa 75C! Aikamoinen povipommi entiseen 75B verrattuna Silmänisku . Mä alan pikku hiljaa toivomaan, että kauppoihin tulis jo syysvaatteita. Tuntuu, ett noita kesäkuteita on jo kateltu ihan tarpeeksi. Eilen kävin aikani kuluksi yhdessä ostoskeskuksessa, kun mies nukku. Tuntu, että oon nähny ne kaikki vaatteet jo moneen kertaan, mitä siellä oli! Lastenvaatteetkin on niin kesäisiä, että ei niitä meidän neidille voi ostaa. Mä tarvin nyt oikeestaan enää ihan pieniä, 56cm housuja. Bodeja mä luulen, että meillä on riittävästi. Niitä on yhteensä 12kpl, joten ne varmaan riittää. Tais siinä laskuissa olla muutama muukin yläosa kun body. Saahan niitä sitte lisää, jos tuntuu, että ne ei riitä. Mut sitä mä kyllä mietin, että talvella niitä saa pitää varmaan kahta päällekäin, niin ei niitä sitte oo ainakaan yhtään liikaa. Nyt kun oikein tossa ajattelin, niin se 12 on kyllä aika vähän.... Täytyy sit kattoo vaikka jotain velour juttuja. Ja kunhan tässä syksyn vaatteet tulee kauppoihin, niin varmaan tulee ostettua vielä jotain kivaa. Housuja tarvii ostaa, mutta vasta myöhemmin. Nyt ne kaikki on aika ohuita ja kesäisiä.

Masu Prinsessa potkii välillä enemmän, välillä vähemmän. Mä en kumma kyllä oon ehtiny vielä huolestua, vaikka välillä on hiljasempiakin päiviä. Yksi ilta se potki ihan vimmatusti, ja mä en meinannu malttaa lukea lehteä ollenkaan, kun sitä mahaa oli niin kiva kattoa. On se vaan niin uskomatonta, että tuolla mun sisällä kasvaa pieni ihmisen alku! Mä en voi edes sanoin kuvailla, kuinka onnellinen mä siitä oon!! Mä rakastan sitä nyt jo niin paljon, niin kuinka paljon sitä sitte rakastaa, kun se on syntyny! Koko ajan sitä vaan toivoo, että aika menis äkkiä, ja olis jo marraskuu. Mutta nautitaan nyt tästä odotusajasta täysin siemauksin, tää on loppupeleissä niin lyhyt aika. Tosiaan parin viikon päästä on neuvola, ja sillon saadaan taas kuunnella pikkusen sydänääniä. Sillon saadaan myös ne Kelan laput täytettäväksi. Mun oma terkka ei oo sillon paikalla, vaan siellä on joku sijainen. Eipä haittaa pätkääkään.

Tuntuu, että kaikki blogit on kesätauolla. Päivityksiä tulee aika harvakseltaan. Mutta niinhän se menee, kun porukka on lomalla, niin ei sitä ehdi tietokoneen äärellä aikaa viettää. Mulla alkaa taas viikon päästä loma, ihanaa!

Peppi ja prinsessa 22+1