Niin se influenssa aalto vaan leviää ja leviää.. Nyt on mielipide rokotteen ottamisesta vahvistunu entisestään. Eli otan sen, vaikka joinakin päivinä mietin, otanko sittenkään.. Kyllä se taitaa mun mielestä olla viisainta ja turvallisinta ottaa se. Vaikka tietysti sitä miettii, että onko siitä jotain haittaa vauvalle.

Menkkamaisia tuntemuksia ei oo enää ollu. Eli se kypsyminen tais loppua hyvin lyhyeen. Oonkohan mää vielä ens joulunakin raskaana.. Muutenkin oon jaksanu hyvin. Oon tehny välillä sellasia tunnin lenkkejä, ja aika reippaasti jaksana kävellä, kun tiettyyn matkaan menee saman verran aikaa kuin "normaalistikin". Nyt on muutamana päivänä ollu vaan niin sateista, niin en oo viittiny lähtee ulos. Nyt näyttöö siltä, että sade on lakannu, joten paras lähtee ulos ja äkkiä. Vaikka eipä tollanen pieni tihkusade mua sulattais.. Tää viikko on ensimmäinen viikko koko äippäloman aikana kun ei oo mitään ihmeempiä menoja tai kiireitä. Ihanaa. Kotona kyllä olis sellasia juttuja, mitkä on odottanu tätä lomaa. Pitäis pestä kylppäri, siis seinät ja lattia oikein kunnolla, sulattaa pakasti, kutoa villasukat ja nuttu valmiiks, niitä on jo kesällä alotettu. Ja sitte pitäis ommella yks vauvan pussilakana valmiiks. Ja tietty tarvis leipoa pakasteeseen pullaa tms. vieraita varten. Mutta leivon vasta sitte, kun oon sulattanu pakastimen. Olin vähän oottanu, että tulis pikku pakkaset, niin sais vietyä kaikki jutut turvallisesti parvekkeelle, mutta aika lämmintä nyt vaan on. Noh, on meillä pari kylmälaukkua, ja eihän siihen nyt niin kauaa mene, että ne ehtis sulaa.

Maha on muuten laskeutunu. En tiiä onko se laskeutunu niin alas, kun se aikoo laskeutua. Mä luulin, että siinä vaiheessa kun maha laskeutuu, niin en voi enää käyttää tavallisia housuja. Mutta vielä ainakin toistaiseksi kaikki pysyy samalla tavalla päällä kun ennenkin. Loppu viikolla on taas neuvola ja sitte se ylimääränen ultra. Kivaa nähdä, että neiti on varmasti neiti, ja pää alaspäin. Ja tietty se painoarvio, vaikka sekin voi tietty heittää hiukan siitä todellisesta, koska eihän se ultra oo vaaka. Ai niin, nyt se vauva päättäis syntyä, niin se ei enää olis ennenaikainen. Viikko 37 on ohitettu, eli täysaikasena mennään .

Aattelin lisätä tähän vielä yhden masukuvan, joka otettiin 2 viikkoa sitten. Katotaas onnistuuko se lisätä tälläi, kun oon jo kirjottanu tähän. Mun taidoilla se ei oo mitenkään varmaa..

Tässä viikkoja 35+0