Ystävämme närästys on palannu joukkoomme. Ja ainakin kaks kertaa pahempana kun se on aikasemmin ollu. Siis niin inhottava riesa! Mä en osaa yhdistää sitä mihinkään tiettyyn ruokaan tai syömättömyyteen, vaan se vaan tulee. Mä luulin jo, että närästys olis ohi, kun mahakin vähän laskeutu. Sitä mä kyllä oon miettiny, että voisko se johtua Obsidanista. En oo niitä ohjeita alkanu lukemaan, mitä sivuvaikutuksista sanotaan. Mutta tästä eteenpäin otan vaan yhden kapselin päivässä, joten josko alkais helpottamaan. Viime yönä olin ihan puoli unessa ja oli kamala olo kun närästi niin p**sti! Onneks sitte heräsin ja kömmin vessaan ja hain yhden Rennien. Se Rennie on kyllä sellanen pelastusenkeli, ja mikä parasta, se auttaa niin nopeesti! Sain unta kyllä ihan heti ku pääsin sänkyyn. Nythän mä oon syöny rautaa reilun viikon ajan 2 kapselia päivässä, ja tästä eteenpäin otan yhden. Ajattelin, että voisin syödä sitä ihan synnytykseen asti, tai ainakin sen laatikon loppuun. Ens perjantaina meen labraan antaa verinäytteen, ja katotaan onko se hb noussu yhtään siitä edelliskerran 108 lukemasta. Siellä laatikossa taitaa olla n. 20 kapselia vielä, joten toivotaan, etten ehdi syödä lootaa loppuun.. En jaksa oottaa niin kauaa!

Mitään tuntemuksia ei ole. Tai eilen oltiin kaverin kans kaupungilla joku 4h, ja olin kävelly kaupunkiin (n.4-5km). Jossain siinä loppuvaiheilla kaupungilla aloin olla jo aika loppu, ja jalat oli ihan poikki. Sillon tuli sellasta menkkatyyppistä tuntemusta taas tonne alamahalle. Mä mietinkin siinä kun kävelin kohti keskustaa, että mitäs jos yhtäkkiä siinä puolessa välissä menis lapsivesi?! Kävelisinkö kotiin, soittaisinko taxin, soittaisinko miehen hakemaan, vaikka se olis töissä, vai soittaisinko ambulanssin.. Tai ehkä mä miehelle soittaisin joka tapauksessa, mutta töistä se ei välttämättä ihan heti ehtis paikalle. Olis kiva seistä jossain kadunkulmassa housut märkänä. Oon laittanu siteen käsilaukun meikkipussiin valmiiks, että jos sitä jossain kohti tarvi, mutta en mä sitä missään kadunkulmassa ala housuihin tunkemaan.

Täksi viikoksi on taas kivasti ohjelmaa. Tänään meen kampaajalle, ihan mahtavaa! Saan hiukset kuntoon "synnytystä varten". Vaikka mä nyt käyn muutenkin säännöllisesti kampaajalla 2kk välein. Mitenkähän sitä pääsee sitte seuraavan kerran kampaajalle, noin tammikuussa.. tai siis toki pääsen, mies on luvannu hoitaa neitiä. Mutta kun siellä kestää aina melkein 3h, ja jos vauva ei syö pullosta.. No, ne käy sitte välillä kampaajalla äitin luona tankkaamassa.  Sit keskiviikkona mennään kavereille kylään kattoon niitten pienen pientä poika vauvaa, ja perjantaina onkin neuvola, rokotus ja labra. Sunnuntaina juhlitaan isänpäivää. Siinä taas meni yks viikko, vaikka eipä aika oo edelleenkään päässy pitkäks tulemaan. Ja joku päivä tarvis muuten leipoakin jotain pakkaseen vierasvaraksi. Että tällästä täällä! Jos ei toi kohdunsuu muuten kypsy, niin täytyy ottaa kotiprostaglandiinit tiheämpään käyttöön.. . Limakalvot on kyllä aika kuivat ja niihin se lääkäri määräs sitä ceralanin öljyä. Se on kyllä auttanu aika kivasti. Toivottavasti kuivat limakalvot ei repeä synnytyksessä mitään helpommin, jos ne on sellasta ihan paperia, ja joustamatonta. Ainut asia mitä etukäteen toivon synnytystä varten on se, etten repeis ihan kauheen pahasti. Mutta nyt täytyy mennä suihkuun ja laittautuun kampaajalle lähtöä varten.

Tänään 38+1