Täällä taas, ja ihan yhtenä kappaleena kaikenlisäks. Matkapuhelinliikenne on edelleen vilkastunu, ja kaikki haluaa tietää, oonko jo synnyttämässä. No en oo, valitettavasti!

Eilen oli taas neuvola, ja tosi pikanen käynti olikin. Mitäpä siellä turhaa jaarittelemaan kun ei mitään ihmeellistä oo. Painoa oli viime viikosta tullu 600g. Edellenkin oma puntari näyttää aamuisin melkein samaa lukua. Riippuu siis siitä, mitä on päällä, ja just ennen neuvolaan menoa söin aika tuhdin aamupalan, Olin halkeamispisteessä. Seli seli.. Verenpaine hyvä (138/81), pissassa prot 1+, mihin ei reagoitu mitenkään. Terkkari sano, että voin kattoo vaikka maanantaina sen uudestaan jos haluan. Mutta todennäkösesti joukkoon oli eksyny valkovuotoa. Sitä on välillä ihan järkyttävästi. Limakalvot kutisee. Varmaan se, että valkovuotoo on paljon, ja sit se ärsyttää limaklavoja, saa aikaan sitä kutinaa. Öljyllä oon koittanu välillä vähän voidella. Sf-mitta oli pysyny samana, eli 32cm, joka käyrällä katsottuna on nyt siinä ihan alaviivan kohdalla. Nou hätä sen puolesta. Vauvan pää vissiin oli aika kiinni, ei paljoo liikkunu. Jossain vaiheessa lääkäri sano, että se oli kiinnittyny, mutta terkkari sano ettei ole. Paitsi nyt. Vauvan syke oli 140. Seuraava aika on taas viikon päästä perjantaina. Ja jos siihen mennessä ei oo mitään tapahtunu, niin saan lähetteen äitipolille yliaikaiskontrolliin. Täällä yliaikaiskontrolli on, kun on menny 12pvää "yli". Eli se olis sitte taas perjantaina, ja tuskin ne perjantaina mua sisälle ottaa käynnistykseen, jos kaikki on hyvin. Prkl! Sitte meen kuitenkin käynnistykseen vasta maanantaina, joka taitaa olla jo kuukauden viimisiä päiviä. En millään malttais odottaa niin pitkään!! Mä haluan sen lapsen nyt heti!! Mä oon koittanu touhuta kotona entiseen malliin, ja ulkoilemassakin oon käyny. Lisöksi ollaan kotiprostaglandiineillä kypsyttelty kohdunsuuta, mutta se ei oo saanu aikaan ainakaan mitään tuntuvaa. Vaikka se ultraaja-tuttu sanoikin, että sillä saa mukavat supistukset aikaan. Ei meillä vaan.

Mutta eipä täällä muuta. Koitan päivittää tilannetta tasaseen tahtiin, ettette vaan luule, että oon tosi toimissa . Ja huomenna olis laskettu aika!!!