Vuosi sitten mulla ei ollu aavistustakaan, että vuoden päästä olisin ÄITI! Mulla ei ollu aavistustakaan, että ketään vois rakastaa niin paljon. Ei aavistusta, mitä kaikkea äitiys tuo tullessaan.

Huomenna tulee kuluneeksi vuosi siitä kun tein positiivisen raskaustestin. Vuosi sitten maaliskuussa odottelimme huhtikuuta, jolloin meillä olis ollu aika lapsettomuushoitoihin julkiselle puolelle. Puoli vuotta olin syönyt Clomifenia kesä-joulukuussa. Yksityisen puolen lääkäri laittoi lähetteen julkiselle puolelle, koska mitään syytä lapsettomuuteen ei löytynyt, eikä Clomit auttaneet. Viime maaliskuussa en ollut aikoihin enää surffaillut lapsettomuus tai vauva sivuilla. Jostain syystä minulle tuli sinä päivänä olo, että haluan katsoa millon olis laskettu aika. Ja sitten tuli vahva fiilis, että nyt täytyy tehdä raskaustesti. Testi tehtiin, ja testiin piirtyi kaks selvää viivaa!! Huh! Oli aikakin, olihan lasta yritetty jo melkein 2 vuotta. Täytyy kyllä myöntää, että kaksi vuotta oli pitkä aika, mutta toisaalta lyhyt. Meille ei ehditty tehdä sinä aikana yhtään hoitoja. Tutkimuksia aloiteltiin, ja Clomifenejä popsin 6kk. Vaikka monet itkut sinä aikana itkettiin, niin ihan pohjalle en onneksi vajonnu. Toivoin koko ajan parasta.

Siitä maaliskuun päivästä alkoi maailman onnellisin odotus! Odotus, joka sujui ilman ongelmia. Olin elämäni kunnossa, ja odotimme ihanaa pientä tytärtä. Marraskuun lopulla maailman suloisin peikko-tyttö syntyi, ja sulatti vanhempien sydämet totaalisesti. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, se tuntui niin hyvältä! Meidän pieni ihana tytär..

Koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan, koskaan ei kannata lakata toivomasta