Mun kroppa ei oo näköjään toipunu raskaudesta, synnytyksestä eikä imetyksestä. Imetyshän loppui kesäkuun lopussa ja heinäkuun loppupuolella alkoi menkat. Ja menkat on mulla aina ollu aika säännölliset, paitsi nyt imetyksen jälkeen. Kierto on huidellu siinä 36-38, eli mulla on ollu 3 tai 4 menkat heinäkuun jälkeen. Nyt mennään jo yli 40 päiviä, eikä niitä kuulu vieläkään. Missä ne on?! Joo, raskaustestikin tuli eilen tehtyä, negatiivinen oli, niinkö piti. Ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka sen ei pitäis olla mahdollista. Nuvaring odottaa kaapissa käyttöönottoa. Kyllähän sen vois kai laittaa ilman menkkojakin, mutta ehkä mä odotan niitä menkkoja. Kauanko mun täytyy niitä oottaa, jos niitä ei vaan tuu..? Päätettiin, että alotetaan hormonaalinen ehkäisy. Parissa kierrossa ollaan otettu vähän turhan isoja riskejä, ja sitte ollaan vähän jännäilty tuleeko ne menkat vai ei. Ja nyt kun tässä elämässä on niin paljon kaikkee suurta muutosta, niin paras pelata varman päälle. Mies on heittäny sellasia ajatuksia ilmaan, että sitten kun raksaprojekti lähenee loppuaan, niin pikku kakkonen olis ehkä ajankohtanen. Sitähän ei tiedä tuleeko sitä koskaan.. 

Huomenna pakataan auto täyteen tavaraa ja ajetaan kohti mummua ja vaaria. Pakataan auto täyteen lahjoja, jotka taas raahataan muutaman päivä päästä takasin kotiin. Hassua. Jännä nähdä, että mitä tuo meidän mussukka tuumaa joulupukista. Pelkääkö vai innostuuko.

Toivotan kaikille ihanaa ja rauhallista joulua!!