Täällä ollaan taas kuumeen kourissa! Mulla itellä tuli perjantaina sellanen olo, että ehkä saattaa olla flunssa tulossa. Tytöllä nenä on vuotanu jo ties kuinka kauan. Lauantaina mun kaveri oli 10kk lapsensa kans meillä. Ne lähti meiltä kolmen jälkeen, ja me lähdettiin tytön kans läheiseen ostoskeskukseen, kun rupes väsyttään niin paljon. Ajattelin, että siellä ainakin piristyy. Kun päästiin kotiin, niin olin ihan raato ja oli sellanen olo, että kuumetta on vähintään sata astetta. Mulla nousikin kuume illan aikana, ja aamulla mittari näytti 39,1c. Tytölläkin nousi yöllä kuume. Tänään ollaankin nukuttu ties kuinka monet päikkärit. Tyttö on ollu ihan raasu, ja nukkunu aina mun kainalossa. Söpöä! Mä oon ollu tossa uudessa työpaikassa 3,5kk, ja kaks kertaa pois sairauden takia, ja molemmat kerrat maanantaina! Huomenna meen töihin vaikka pää kainalossa!! En kehtaa olla pois, vaikka ehkä pitäis.

Nyt täytyy taas mennä sohvalle vaaka-asentoon. Tää kirjottaminen ottaa voimille..