Väsyneen äidin olemus ei aina ole mitä ihanin. Aattelin esitellä muutaman tuotteen, mistä oon hirveesti tykänny. Oon huomannu ihossa selkeesti vanhenemista tässä viimeisen parin vuoden aikana. Onhan sitä ikääkin tosin tullu lisää (pian 32vee !!), mutta lapsen ensimmäisen vuoden aikana huonosti nukutut yöt varmasti jättivät jäljet. Silmäpussit kuuluu kalustoon nykyään aina. Ja jotenkin ihokin näyttää vähän kulahtaneelta. Oon löytäny muutaman ihanan tuotteen, mitkä napakoittaa ja kirkastaa ihoa. Tuskin mikään voide ihmeitä tekee, mutta piristää ainakin mieltä.

Skin Doctorin Instant Facelift on mulle uusi tuttavuus, ja oonkiin käyttänyt sitä vasta noin viikon. Se napakoittaa ja tasoittaa ihoa. Meikki pysyy tosi kauniina. Toinen on Lancomen Visionnaire, ihanaa!! Tasoittaa, napakoittaa ja kirkastaa ihon. Molempia käytän päivävoiteen ja meikin alla. En siis yhtä aikaa, vaan vähän fiiliksen mukaan. Lancomen on aika kallista, se sopis ehkä vähän fiinimpiin tilaisuuksiin.

                  

Ja sitten on Skin Doctorin Eyetuck. Ihan huippu voide kamalille silmäpusseille. Mä oon saanu silmäpussit ihan tavaramerkiksi. Ei ne lähde, vaikka oisin nukkunu hyvin. Ne täytyy vaan kestää. Mutta onneks Eyetuck pienentää niitä edes vähän.

Näillä täytyy pärjätä. Vanhaksi ei oo tulemista .