Ihanaa, kevät on täällä! Lunta ei juurikaan ole enää missään. Ja aurinko paistelee. Keväisemmät takitkin on otettu käyttöön. Olis varmaan aika laittaa paksut talvitakit kaapin perälle. Muutamia muuttolaatikoita ja huonekaluja ollaan viety jo uuteen kotiin. Meillä onkin ollu ahdistavan ahdasta nykyisessä kämpässä, joten se alkaa näyttään huomattavasti kivemmalta, kun tavaraa on roudattu pois. Tää meidän 65m2 kolmio oli aika ahdas meidän tavaroille, jotka oli hankittu 80m2 kolmioon. Mutta tulevassa kodissa on niin paljon tilaa, että aluksi tulee varmaan olemaan autiota. Oonkin myyny jo muutaman huonekalun ja pesukoneen. Osa menee Ekotorille. Joku ilta tarvii taas mennä siivomanaan talolle kaappeja, jotta saadaan ehkä jo jotain kaappeihin.. Ihana muuttaa ihan rauhassa.

Mulla on tälle viikolle muutenkin kaikkee mukavaa tiedossa. Perjantaina meen kasvohoitoon. Pitkästä aikaa!! Edellisestä on jo 1,5 vuotta aikaa. Lauantaina meillä on tyttöjen kemut, joihin mun pitäis leipoa joku suussasulava juustokakku.  Toivottavasti lauantaina osaan ottaa vinettoa sopivasti, en millään halua mitään megaluokan krapulaa. Niin, ja täytinhän mä tällä viikolla vuosia, 32v. Vanhaaaaa! Käytiin koko perheen voimin ravintolassa syömässä, oli herkkua. Mulla alko sillon päivällä yhtäkkiä joku ihme kuvottava olo, joka kesti seuraavaan aamuun asti. Pelkäsin, että saan jonkun oksennustaudin, kun sitä nyt on ollu liikkeellä. Ruoka ei oikein maistunu, mutta onneks pystyin syömään. Ja sainhan mä ihanan keväisen tulppaanikimpunkin mieheltä.