Saako (taas) valittaa?! Nyt väsyttää ihan sikana. Tyttö on taas varmaan pari viikkoa heränny joka ikinen yö. Viime päivinä yöt on senkun huonontuneet. Edellisyönä me käytiin tytön luona yhteensä joku 10 kertaa. Se itkee siellä unissaan ja valittaa. Pissalla käy yleensä kerran. Flunssassa se on ollu ties kuinka monta viikkoa, eikä varmaan ainakaan paranna yöunia. Viikonloppuna alkoi silmätulehdus, johon mulla oli kotona lääkkeet eikä tarvittu lääkäriä. Ääni sillä lähti sunnuntaina, ja on välillä melkoinen viskibasso. Päivisin se on ihan iloinen ja reipas oma itsensä. Tänä aamuna se heräs klo 5.52!! itkien. Kävi pissalla ja itku jatku. Yritin kysyä, että sattuuko jonnekin, mutta ei kuulemma satu. Huoh. Nyt on varmaan jonkin sortin kehitysvaihekin menossa, kun iltaisin tyttöä pelottaa. Se ei aina uskalla mennä esim. pimeää huoneeseen, koska pelottaa. Varmaan osa yöheräilyistä liittyy painajaisiin ja osa ehkä sitä flunssaa. Se nukahtaa kyllä melkein heti kun silittää ja peittelee. Eilen illalla eka herätys oli jo kymmeneltä, joten me katsottiin miehen kans parhaaksi kantaa tyttö meidän sänkyyn. Ei ainakaan tarvi nousta joka kerta ylös. Mun silmät on ihan punaset ja silmäpussit senkun kasvaa.. Kiitos vielä kellojen käännön, aamut alkaa aikaisemmin.

Muuten meillä menee hyvin. Viikonloppuna saatiin tänne etelään kunnon lumipeite, joka tosin on pian tipotiessään. Oltiin tytön kans lauantaina kahden tunnin pulkkareissussa. Laskettiin mäkeä ja vedin tyttöä perässä sellasta pururataa pitkin. Oli ihan vähän raskasta! Sunnuntaina mies kävi pulkkailemassa tytön kans kun minä leivoin. Vein maanantaina työkavareille virkakakkua vakipaikan johdosta. Tein vähän jouluisemman juustokakun ja macarons leivoksia. Meillä töissä on sellainen tapa, että kun joku tuo kakkua täyttäessään pyöreitä tai saadessaan vakkaripaikan, niin tuodaan kakkua, ja sille sitten ostetaan kukkakippu. Kuukausi sitten yks työkaveri sai vakipaikan, toi kakkua ja sille ostettiin kimppu. Ja kuinka ollakaan, mä en saanu sitä hemmetin kimppua! Olin niiin pettyny! Why?! Olin vielä mielestäni räpeltäny hienot kakut ja ei ihan yksinkertaisimmat. Kaikki kehu ja oli tyytyväisiä. Kyse ei oo kun yhdestä kukkapuskasta, mutta periaatteen vuoksi olin niin pettynyt..
Väsyneenä kaikki asiat saa todellakin isomman mittakaavan!