Meidän isänpäivä meni nopeesti. Isästä kerettiin nähdä vilahdus. Se nimittäin oli aikalailla töissä. Se tuli aamuvuorosta yhden aikaa. Annettiin isänpäivälahja ja juotiin kahvit. Meidän iskä sai lahjaksi Crocsit ja Niken olohousut. Miehelle oli pakko ostaa ihan omat Crocsit kokoa 46, koska se lainaa aina mun 38 kokosia. En mä niitä mihinkään julkiseen käyttöön ostanu. Ihan tohon pihajuttuihin. Tyttö kyllä paljasti lahjan jo tässä viikolla, mutta haittaako tuo. Tyttö oli askarrellu aivan ihanan kravatin kartongista, ja siihen oli kirjoitettu  juttuja isistä. Kerettiin käydä onnittelemassa myös tytön pappaa ja miehen pappaa. Mun isälle me soitettiin onnittelut ja viime viikonloppuna annettiin lahjat.
Illalla lähdettiin jumppaan purkamaan kiukkua. Me ollaan koko viikonlopun kiukuteltu tytön kanssa. En tiiä onko kyse alkavasta uhmasta vai vaan huonosta päivästä. Tyttö ei kumpanakaan päivänä nukkunu päikkäreitä, eli voi olla vähän väsymystäkin. Mä oon ite ollu flunssassa ja ääni välillä kadoksissa. Oon kiljunu tytölle kiristyksiä, uhkauksia ja lahjontaa. Tuntuu, että ei olla mitään muuta tehtykään kotona, kun riidelty. Mikään ei mee perille, se ei usko yhtään mitään, ja sitten onkin jo jäähypenkki kutsunu.
Saatiin me sentään jotain hyvääkin aikaseks. Ensi viikon lauantaina vietetään tytön synttärikemuja osa 1, lastenkutsut. Ollaan jo vähän aloitettu leipomisia. Tein pikkuleipiä, kukan mallisia. Ne saa vihreän ja pinkin kuorrutuksen lähempänä. Ja sitten tehtiin vaaleanpunaiset macarons leivokset valmiiks. Viikolle jää vielä aika paljon tekemistä. Tarkoitus olis vielä tehdä jauheliha-taco muffinsit, juustohyrrät, key lime pie ja täytekakku. Näihin juhliin tulee lapsikavereita. Porukkaa taitaa tulla kaiken kaikkiaan n. 20. Toiset juhlat on sitten kolmen viikon päästä sukulaisille ja silloin porukkaa on n. 30.  Työn täyteinen viikko tiedossa! Järjestelyjen lisäksi käyn kampaajalla ja lääkärissä. Kiva viikko siis tulossa!