Tällä viikolla vetäsin viiden päivän kuurin Femar 2,5mg x 2. Minkäänlaisia sivuvaikutuksia en huomannut. Yhtenä päivänä oli pää kipee, mutta johtui varmaan jostain ihan muusta, kun jäi siihen yhteen kertaan. Mitään kuumia aaltoja tai mielialanvaihteluja ei näkyny. Pieniä toimistusvaikeuksia meinas lääkkeen kans olla, mutta onneksi kuitenkin lääkkeet saib. Laitoinkin sille lääkärille s-postia (kuten se pyysi ongelmatilanteessa laittamaan), josko se ois voinu kirjoittaa mulle uuden reseptin toimitusvaikeuksien takia, mutta eipä oo vastausta vieläkään kuulunu.. Aika törkeetä. Olikohan se vaan privatti puolen hieno lupaus, "you can call me anytime". Jotenkin jäi vähän p*kan maku suuhun. Keskiviikkona meen taas sen vastaanotolle, ultrataan ja katotaan, mitä Femarit sai aikaan vai saiko mitään. Eikä siitä endometrioosistakaan kuulunu mitään, vaikka se lupas kysyä joltain viisaammalta.

Lauantaina vietettiin taas synttäreitä. Oli kyllä aikamoinen meno ja meininki. Kaikki kakut ja leipomukset onnistu, ja aika hyvin niitä juhlissa menikin.

Oon taas jossain vuosisadan nuhassa. Ihan hirveen tukkonen olo, vaikka oon vetäny kaikenmaailman nuhalääkkeet. Saas kattoo jäänkö huomenna kotiin. Äänikin tuntuu taas lähtevän. Parin viikon päästä on joulu. Pitäis sitäkin alkaa suunnittelemaan. Me järjestetään tänä vuonna joulu täällä meillä. Ihanaa. Kauhee järkkääminen, siivoaminen, leipominen ja ruoanlaitto siinä on, mutta ihana saada kaikki läheiset tänne meille. Mä oon niiiin jouluihminen!