Ihan pakko vähän valittaa, mutta vaan vähän. Tää mun väsymys alkaa olemaan jotan ihan järkkyä, ja se hallitsee mun elämää. Koko työpäivän ajan oon silmät ihan lurpallaan, ja silmäpussitkin alkaa olemaan aikamoiset. Ainut asia mikä työpäivän ajan on mielessä, on väsymys maximus! Yöt oon nukkunu hyvin, ja illalla meen ajoissa nukkuun (=lue nukahdan ajoissa..). Ulkoilla tietty vois enemmän, mutta se tuskin pelastais tätä tilannetta kuitenkaan kokonaan. Ehkä seuraavassa neuvolassa, 4 viikon päästä, ajattelin kysästä, voisko se PVK:n tarkistaa. Eihän se Hb toki aina ole syypää kaikkeen, mutta eipä se missään huippulukemissa helmikuussa ollu.

Tänään oli viimeinen hammaslääkärireissu ja nyt on purukalusto kunnossa. Ihana tunne. Herkkulakko jatkuu, ja nyt mennään jo aika kivuttomalla vyöhykkeellä. Mikään täysin herkutonta vaihetta en elä. Eilen meillä oli vieraita, ja söin kakkua ja keksejä hyvällä omalla tunnolla. Lisäksi töissä oon ottanut pari konvehtia, kun on ollu tarjolla. Ajattelin kyllä jatkaa huhtikuuta pidemmälle. Tuntuu niin hyvältä, kun ei oo sitä sokeripöhöä koko ajan.

Tänään 20+4