Nyt taitavat olla hedelmällisimmät päivät jo takanapäin. Niitä on kovasti hyödynnetty, joten toivottavasti tulosta syntyy. Tuntuu, että nyt on taas pitkästäaikaa yritetty enemmän kun aikasemmin, ja pitkään aikaan. Ollaan yritetty tehdä kaikki temput! Jotenkin nyt on sellanen kutina, että oiskohan onnistunu... Ei siis todellakaan oo mitään oireita, eikä niitä tässä vaiheessa kuulu ollakaan. Mut jotenkin sellanen pieni toivonkipinä sytty tuolla sisällä..! Johan tässä on 10kk yritetty saada tulosta aikaan, välillä enemmän, välillä vähemmän. Ajatelkaa, saatais ihana oma pikku joulutonttu! Eihän toi 10kk sillai oo mikään ihan hirveen pitkä aika, monet yrittää paljon kauemminkin. Ja eikös kuitenkin tilastojen mukaan vuoden sisällä aika moni tule raskaaksi. Mä oon nyt syöny taas pitkästä aikaa vitamiineja, ja otinpa tossa sellasen 3vkon rautakuurinkin. Mä kun en oikein tota punasta lihaa syö, ja hb on aika alhaalla aina, niin ajattelinpa vähän täydentää rautavarastoja. Ei ainakaan anemian takia jää pikkunen tulematta. Ja vitamiineista ei oo koskaan mitään haittaa, vaikka niitä popsiikin.

Painonpudotusprojekti ei oo edistyny millään lailla! Oikein hävettää... Täällä sitä maristaan, eikä kuitenkaan tehdä asialle mitään. Eilen en kertakaikkiaan jaksanu mennä jumpalle, kun tulin Helsingistä koulutuksesta kuudelta kotiin ja olin ihan poikki. Eikä ihme, koska olin aamulla herännyt viideltä, ja olin nukkunut noin 4h. Mulla on joku ihme kausi menossa, ku illalla ei väsytä. Väkisin menin nukkumaan joskus puoli kahdentoista aikaan, ja tunnin päästä katoin kelloa, että tarttiskohan nukahtaa.. Mä en onneks koskaan käytä mitään "jaksamattomuus/väsyttää" tekosyitä siihen, ettei tarvis mennä jumpalle. Meen kyllä aina kun aikataulut antaa myöten, eli en oo töissä, tai ei oo muuta menoa. Jotku kaveritkin aina sanoo, että aluks meinasivat etteivät jaksa lähtee jumpalle, mut sitte mä laitan texstarin tai soitan, niin pakko lähteä. Pikku piiskuri! Meillä olis kahdet häät tulossa tossa touko- ja kesäkuussa. Tarttis nyt siihen mennessä saada ees vähän pois painoa, että kehtaa olla juhlapuvussa. Paitsi, että ajattelin, jos ostaisin jonku kivan housupuvun, tai sit hameen ja jakun. Ei näy ihan kaikki makkarat. Ei siis mitään täti lookia, vaan joku kiva trendikäs. Nyt on kaikenlaisia ihania juhlavaatteita kaupoissa. Tarvii vaan mennä ostaan ne, ennenku ylioppilaat ja muut valmistuvat hakee parhaat päältä. Sais edes sen 3-4kg pois.

Musta tuntuu, että töissä jotkut kattoo, et oonkohan raskaana, ku oon vähän lihonnu. Monet tuijottaa mahaan välillä. Ja sittenkin ne työhousut on ihan kamalan malliset, niin se maha jotenkin korostuu. Toi mahamakkara jotenkin loistaa sieltä paidan alta! Tai sitten oon tullu luulotautiseksi.. Työkaverit kokoajan kysyy, että eikö sulla oo yhtään vauvakuume, ja eikö sunkin tekis mieli sellasta pientä nyyttiä.. Mä vastaan aina jotain tosi ympäripyöreetä, ja välillä jopa tavallaan torjun! Miksihän..? Kyllä ne varmaan sitten yllättyy, kun meikä ilmottaa, että oon raskaana. Toivottavasti se päivä tulis pian..

Minä taidan nyt lopettaa tämän kirjottelun tältä päivää, ja lähteä sinne töihin ihmeteltäväks. hih :) Tulee taas vähän kiire. Oon vielä yökkärit päällä... Palaillaan!!