Kotona ollaan, ja ihanaa onkin. Matka meni oikein hienosti, eikä mitään kommelluksia sattunu. Ruoan kans olin hieman tarkempi, mutta aika lailla sain syödä sitä mitä mieli teki. Pari kertaa join kyllä limua, jossa oli jääpaloja, kun en muistanu pyytää ilman, enkä sitten kehdannu enää sitä vaihtaa. Reissusta tuli kyllä shoppailtua aika lailla. Lähes kaikki rahat meni, mitä olin mukaan varannukin. Tuli ostettua kaksi laukkua (Guess + Calvin Klein), 3 Puman kengät, 2 paitaa, 2 kelloa (Guess ja Nike), hajuvesiä 2kpl, meikinpostojuttuja, kynsilakka... Siinä nyt ainakin muutama mieleen tullut asia. Vauvalle ostettiin kahdet kengät! Hänestä tulee siis jo masussaoloaikana kenkäfriikki kuten vanhemmistaan. Me tykätään miehen kans molemmat ihan sikana kengistä. Laskin kerran, että mulla on n.80 paria kenkiä. Tai en mä edes tiedä onko se paljon vai vähän. Omasta mielestä se on paljon. Suurin osa kengistä on kesä tai kevät popoja. Kesällä on ihana kulkea aina eri kengissä, sandaaleissa, eri väreissä.. Nauru Mä tiedän, että ne vauvan kengät ei varmaan oo mitkään maailman tarpeelisimmat eikä varmaan helpoimmat pukea, mutta ne oli niin nätit. Mies ne enemmän halus ostaa. Molemmat oli lenkkarit, ja toiset niistä oli Puman über söpöt, kokoa 18. Ne menee sitte ens keväänä. Ehkä, tai sitte joskus.. 

Vointi on ollu oikein hyvä. Välillä on ollu sellasia heikompia päiviä, että on heikottanu, jos vähänkin pääsi verensokeri laskeen. Kaks kertaa oli ihan pakko syödä kunnon ruoka reissussa. Ihme ja kumma, paino ei ollu noussu yhtään reissun aikana, vaikka siellä tuli herkuteltuakin aika lailla. Jätskiä, kakkua, karkkia.. Mitään pahoinvoinniks kutsuttavaa ei oo ollu, mutta pari kertaa oon yökkiny. Ja yhdellä laivareissulla tuli ihan järkyttävä olo! Sillon ei ollu kaukana, ettei ois oksu tullu. Mies sano, että olin ihan haamun näkönen. Varmaan niin, en epäile ollenkaan. Ens viikon tiistaina olis sitte se neuvola, innolla odotan sitä! Mielihaluista sen verran, että kaikkee raikasta ja suolasta tekee mieli. Mikään makea ei oikein maistu, siis suklaa ei ainakaan, vaikka ennen se oli ihaninta mitä tiesin! Tekee mieli just kaikkia hedelmiä, ja karkeista vain raikkaita, väkeviä, ja happamia sortteja. Ja tietenkin salmiakkia! Sitte on sellanen outo himo ku grillattu makkara, siis ihan sellanen ite grillattu. Oih! Olis niin hyvää... Sanoin miehelle, että mä käyn kohta ostamassa kertakäyttögrillin ja meen tohon pihalle grillaamaan sen. Ja mätiä teki kans niin paljon mieli, että kävin ostamassa mätitahnaa, joka on sallittua. Tarkistin netistä. Vaikkai erehdyin ostamaan väärää, kun siinä oli tuorejuustoraitoja Otsan rypistys. Hyvältä sekin maistui hapankorpun päällä! Maha on varsinkin iltaisin ihan hirveen turvonnu. Ihan niinku oisin pidemmälläkin tän raskauden kans. Aamulla se on suht normaali mutta iltaa kohden se ottaa uutta etäisyyttä kropasta. Nytkin se on ihan kamala.. tai siis ihana.

Mä en oo uskaltanu muuttaa tän blogin nimeä vielä muuksi. Ajattelin odottaa neuvolaan, tai ehkä rakenneultraan asti. Vaikka onhan tää raskaus jo kerran varmistettu. Noh, kyllähän sen ehtii. Ja en sitä paitsi enää oo 28 vuotias, vaan vuoden vanhempi. Ehkä mä ne ens viikolla muutan. Näin täällä. Loman jälkeen oli ihana palata töihin, ja aurinkoiseen ja lumettomaan kotiin!

Me 9+3 tai 9+1