heip hei vaan!

Menkat ne sieltä taasen tulivat sunnuntaina, ja kierron pituudeksi tuli 29. Eli ihan se tavallinen. Ens kuussa täytyy muistaa käydä kp 3-5 siellä labrassa. Eli nyt taas alotetaan uusi kierto ja uusi yritys.

Toi mun otsikko viittaa siihen, että olin tänään kasvohoidossa, ja mulle tehtiin sellanen Diatermia. Sillä siis poistetaan laajentuneita verisuonia kasvoilta. Ja kai sillä siis voi muualtakin poistaa, mutta multa siis poistettiin poskilta ja nenänpielistä. Olin vähän pettyny, ku mä luulin, että siihen kuuluis jonku näkönen kasvohoitokin samalla. Mutta peruspuhdistusta kummempaa ei kuulunu. Noh, se kosmetologi kerto, että se saattaa hiukan sattua, kun se tehdään sellasella pienellä neulalla, joka pistetään tohon ihon alle, ja sit annetaan sellasia sähköimpulsseja. Ja se neula tosiaan tuli ihan siihen ihon pintaan, eikä edes mitään verta tule. Mä kun luulin, että mulla on korkee kipukynnys, mutta jessus että se sattu! Ihan kauheeta! Kyllä sen nyt just ja just kesti, mutta ihan kamalaa.. Se kesti ehkä 15-20min, eikä se tietenkään yhtäjaksosta ollu. Kosmetologi huomio kyllä mut tosi hyvin, ja se piti taukoja, ja kysy aina et voidaanko jatkaa. Vedet valu silmistä, joka on kuulemma enemmän ku normaalia. En siis itkeny ;( Mulla ei ihan pahat couperosat oo, mut en kauheen mielellään mee minnekään ilman meikkiä, koska iho on aika kirjava. Nyt keskiosaa kasvoista punottaa, ihan kuin se olis palanu. Sillai pistelee. Ja se on tietenkin ihan punanen, ja niissä "polttokohdissa" on sellaset vaaleet kohollaolevat arvet. Ne arvet kuulemma näkyy pari viikkoo, mut sen jälkeen pitäis hävitä. Ja punotuksen pitäis kans hiipua tässä huomiseen mennessä. Vuorokauteen (24h) ei saa kastella kasvoja, eikä myöskään käyttää meikkiä. Meen siis huomenna töihin pelkällä silmämeikillä, naama punasena. Onneks on tollanen toimistotyö, eikä tuu asiakkaita, niin ei niin haittaa. Mä pelkään, että tein virheen ku lähdin sieltä.. Mä nimittäin kävelin kotiin, ku ajattelin, etten kehtaa mennä bussiin sen näkösenä. Tuolla on nimittäin muutama aste pakkasta, ja kävelymatka on sellaset 50min. Vähän tuntu toi naama kylmältä jossain vaiheess, ja onhan se iho varmaan tollasen käsittelyn jälkeen arempi. Vaikkei pakkasta ollu ku muutama aste, siis joku -4´c. En tajunu kysyä, että saanko kävellä, eikä se kyllä kieltänykään. Toivottavasti siitä ei oo ihon paranemisen kannalta mitään haittaa. Nimittäin kun tulin kotiin sisälle, niin auts auts, ku pisteli!

Tää on ollu oikein hemmotteluviikko. Jos tätä niin voi kutsua. Eilen olin kampaajalla, ja mulle laitettiin pidennys. Tää on nyt tosi tumma, ja pidennykset oli 30cm, eli tonne suunilleen rintoihin asti. Nää on niin kivat! Ehkä olisin toivonu vähän paksumpaa, ku tuntuu, et oma on vähän paksumpi. Mutta ei sitä ehkä huomaa, ku kokeilemalla, eikä tietty monet tiiä kuinka paksut hiukset mulla on. Osa hiuksista on tietty tossa edessä lyhyempänä, eikä yllä ponnarille, niin meneehän siihenkin melkein kolmas osa koko määrästä. Siellä mä istuin eilen 5h, ja aika meni yllättävän nopeesti. Otin yhen proteiinipatukan mukaan, jos ois tullu nälkä, muttei tullu. Sen jälkeen kyllä kävin hakemassa Stockalta katkarapu ceasar -salaatin. Se on ihan taivaallista! :P Nyt näitä saakin sit harjailla ja hoitaa, ettei mee takkuun. Onhan mulla tälläset pidennykset ennekin ollu tossa otsatukassa, kun oon sitä kasvattanu pois pari kertaa. Nyt se saa kasvaa omia aikojaan. Vaikka meinasinkin jossain vaiheessa, että leikkaan taas otsiksen. Se jotenkin kehystää kasvot. Nyt mun omat hiukset on tonne ihan hiukan korvan alle, ja ei oo mikään polkka, vaan ihan kamalan mallinen. Sinne yrittää koko ajan muodostua sellanen niskatukka. Mut kiinni ne saa, vaikka sivuille tarviikoin avuks muutaman pinnin. Nyt näillä saa sen pahimman vaiheen kasvatettua ohi.

Tänään alkaa muuten uusi sarja, se 90210. Ootan, että se olis hyvä sarja. Nyt kyllä tulee aika paljon kaikennäkösiä sarjoja joita on pakko seurata, eli ei tarvis kyllä enää uusia. Mm. Lipstick Jungle, Rakkauden anatomia, Täydelliset Naiset, Californication, Life, Helppo elämä, Satuhäät, Meidän häät... jne. Onhan niitä!

Nyt mä taidan siirtyä tonne olohuoneen puolelle sohvalle. Alkaa onneks tää pahin kuumotus menemään ohi.. Ois muuten saanu hakee pussillisen jääpaloja naamalle :O