Yes, kesäloma alkoi vihdoinkin! Ja tarpeeseen tuntuu taas tulevan, vaikka edellisestä lomasta on kulunu vasta pari kuukautta. Pidän myös toisen kahden viikon lomapätkän tässä kesällä, mutten nyt yhteen pötköön. Kaikkia lomia ei saanu säästää äitiysloman alkuun, niin osan pidän jo kesällä. Ja eipä tuo oikeestaan haittaa. Kesällä on kiva lomailla. Cool

Käytiin tällä viikolla ihan huvikseen noissa lastentarvikeliikkeissä kiertelemässä ja kattelemassa juttuja, kun oli sellanen olo, että kotona ei jaksa koko iltaa istua. Löydettiinkin sitten vaunut. Ne oli sellaset Brion Combit tai sinnepäin, ja mustat. ne oli niin hyvässä tarjouksessa, että ei voinu jättää käyttämättä. Saatiin ne puolet halvemmalla, kun mitä meidän kaveripariskunta oli ne ostanu. Me saadaan ne vasta parin viikon päästä, mutta eipä sillä oo kiire. Kunhan ennen marraskuuta tulevat. Vaatteita ostin tänään, yhen bodyn ja yhet housut. Ne oli Kappahlissa alessa, ja housut makso 2,95€, ja body 4,95€. Ei voinu jättää kauppaan. Molemmat oli ruskeita, joissa oli valkosia raitajo, ja ne oli koko 50-56. Mulla ei ookaan vielä yhtään niin pientä vaatetta. Kaikki on 62 tai 68 kokoa. Mutta ehtiihän niitä pieniä vaatteita ostaa, ja enimmät ostokset tulee tehtyä, kun saadaan sukupuoli selville, jos saadaan.. Sinne vaunuihin ajattelin ostaa jonkun kivanvärisen makuupussin, kerta vaunut oli niin tylsän väriset, ku mustat. Perinteistä hoitolaukkua en ajatellu ostaa, vaan löysin sellasen tosi kivan Adidaksen laukun, joka saa toimittaa hoitolaukun virkaa. Sinne mahtuu pullot pustyyn, kun siinä oli kova pohja. Mä oon ite sitä mieltä, että miksi äiti luopuu omista käsilaukuista, kun alkaa käyttää hoitolaukkua? Monet kaverit on sanonu, että hoitolaukku on ihan ehdoton hankinta, koska sinne mahtuu vaikka mitä, ja sen saa laitettua vaunuihin roikkumaan. Ja sen lisäks ei tarvi raahata omaa käsilaukkua mukana. Siis en mä halua luopua mun hienoista laukuista pariksi vuodeksi!! Itku Oon kyllä varmaan niin turhamainen, mutta niistä en luovu.. Guessit ja Calvin Kleinit lojuis siellä kaapin pohjalla ihan turhaan.. Sänky ja hoitopöytä saadaan varmaan yhdeltä tutulta, sekä rintareppu. Mutta aika monta juttua tullaan ostamaan ihan itse kaupasta. Jotenkin kun odottaa esikoista, niin kaikki on niin ainutlaatuista ja hienoa, niin haluaa ostaa kaikki itse, ja valita juuri sen mieluisimman värisen jne. Kaukaloa mietittiin, että jos jollain tutulla olis sellanen, niin voitais ostaa, kun se menee aika vähän aikaa.

Kattelin tänään vähän hienompia vaatteita yksiin ristiäisiin. Mulla ei oo mitään sellasta vähän hienompaa vaatetta. On joko sellasia tosi juhlavia mekkoja, mitä oon ostanu esim. häihin, ja niitä en haluais laittaa. Ja sitten on ihan tavallisia arkivaatteita. Mä oon tiedostanu sen ongelman jo kauan, että mitään sellasta "vähän hienompaa" mulla ei oo. Ja tietty nyt vähän rajottaa se, etten tiiä minkä kokonen oon 3vkon päästä. Onneks kohta alkaa alennusmyynnit, niin sieltä saattais löytyä suht. edullisestikin jotain. Yhden menkon tilasin H&M:ltä, ja toivon, että se olis just sellanen. Ja ulkomuodosta sen verran, että maha pömpöttää, mutta edelleen aika vähän. Osa tutuista sanoo, ettei huomaa ollenkaan, ja osa sanoo, että kyllä pikkasen jo näkee. Painoa kotivaa'an mukaan tullu n. 1,3kg. Housut mahtuu edelleen ihan hyvin jalkaan. Kaikkia paitoja en oo voinu pitää hetkeen, koska esim. paitapuserot kiristää tissien kohdalta, ei kaikki. Ja ihan lyhyimmät paidat tuntuu päällä epämukavilta, kun niitä ne jää liian ylös epämukavasti. Muuten olo on samanlainen. Enin hedelmähimo on laantunu, eikä uusia himoja oo tullu tilalle. Kaikki maistuu paitsi kahvi, ja suklaata ei tee mieli. Ei edes sillon, vaikka sitä on nenän edessä. Tupla on yksinkertaisuudessaan hyvää, mutta olisinko sitäkin syöny 3kertaa koko aikana.

Mä luulen, että tää blogi hiljenee mun loman ajaksi. Ollaan menossa siellä&täällä ja meillä on vieraita. Joten seuraava päivitys taitaa tulla sitten sen rakenneultran jälkeen, kääk! Mutta siihen asti aurinkoista kesää kaikille! Ja lomaileville,  -rauhallista sellaista. Ai niin, huomasin jostain mainoksesta, että Rekorderligin mansikka-lime siideriä saa myös alkoholittomana! Se on mun ihan lempparisiideri alkoholillisessa muodossa ja sitä holitonta täytyy hankkia juhannukseksi pari tölkkiä. Muuten ei todellakaan oo ollu mikään himo alkoholia tai siideriä kohtaan. Juhannus on pelastettu, kun saa siiderin kaveriksi vielä pari grillimakkaraa Kieli ulkona

Tänään 17+6, huomenna 18+0