Äh, sain flunssan riesaksi vappu aattona. Vuoden ensimmäinen flunssa. Ärsyttää kun nenä on koko ajan tukossa, ja saa niistää varmaan sata kertaa päivässä. Nenänalus on ihan kuiva ja nenä punanen. Noh, hyvää tässä on se, että tän ei luulis jatkuvan enää montaa päivää. Tätä on kestäny jo neljättä päivää. Vappu oli ja meni. Olin Helsingissä ystäväni luona, ja olimme katsomassa Enrigue Iglesiasta, ihanaa.... !!! Pusu Seuraavana päivänä lähdin jo aika aikasin takas kotiin, koska meille tuli viikonlopuksi vieraita. Ja tosiaan tämän flunssan takia olo ei ollu parhain, niin ei ois kauheesti jaksanu istua piknikillä, kun ei mikään hellekään ollu. Viikonloppu menikin tosi nopsaan. Oltiin vieraitten kans shoppailemassa, syömässä, ja Suomen lätkäpelit käytiin kattomassa baarissa. Mä meinasin nukahtaa molempina iltoina sinne pystyyn, kun niin paljon väsytti. En mä oo tottunu valvoon puoleen yöhön, vaan mä meen joka ilta nukkuun viimestään kymmeneltä.

Mä oon ostanu jo masuasukille vaatteita. Ostin H&M:n alerekistä kolmet housut, vaikka menin hakemaan vaan sellasia yksiä sulosia farkkuja. Ja sitte eilen oltiin vieraitten kans lastenvaatekaupoissa, niin ostin bodyn ja sukat. Näille vieraille tulee kesällä vauva, niin tuli pyörittyä kaikissa vauvakaupoissa. Voi olla, että ihan vähään aikaan ei taas tule ostettua mitään. Vaikka nyt ois hyvä ostaa kaikkia talvijuttuja, kun ne on aika hyvin alennettu. Mutta ehkä sitte loppu kesällä/syksyllä, kun sukupuolikin on tiedossa. Oon aatellu, että ostelen vaatteita ja tavaroita sillon, kun löytyy jotain kivaa. Varsinkin jos ne on alennettu. Kannattaa käyttää alet hyväksi. Nyt tää meidän raskaus on ihan julkinen tieto. Annetiin vappuna molempien vanhemmille kupa kertoa asiasta eteenpäin, ja ollaan itekkin muutamalle kerrottu. En oo kuitenkaan ajatellu heti kertoo, jos nään jonku tutun pitkästä aikaa. Jos tulee sopiva tilanne keskustelussa, ja jotenkin aiheeseen liittyvä.

Maha on taas viikonlopun ajan ollu turvoksissa, mikä johtuu kyllä ihan tästä syömisestä. On tullu syötyä ja mässättyä aikalailla. Just torstaina työkaveri käski näyttää mahaa, ja se oli ihan litteä. Ei oo enää.. Kauhee pallo. Vaatteet mahtuu edelleen päälle, eikä nappikaan kiristä. Paino on suunilleen sama, muutama sata gramma enemmän, johtuen mässäilystä.

Että näin, Me 12+0 (hui hui hui...!! )