Lapsentekorintamalla ei mitään uutta. Ja aika rauhallista on ollu myös petipuuhissa. Hiiva vaivaa ajoittain edelleenkin. Tänään soitin työterveyteen, ja lääkäri soitti puhelinreseptin apteekkiin. Mutta suunkautta otettavaa hiivalääkettä en saa ottaa ennen, ennen kuin on varmistunut, etten ole raskaana. Eli ensi viikkoon täytyy odottaa. Onneks ei oo ihan kauheen paha hiiva. Mutta ajattelin, että nyt täytyy asialle tahdä jotain, koska se vaivaa jatkuvasti. Ja jos se hiiva on tuolla "syvemmällä", niin siihen ei auta kun suunkautta otettavat lääkkeet. Ostin samalla apteekista canesten voidetta ja yhen emätinpuikon. Jos ne vaikka auttais edes vähän, niin kestän ens viikkoon. Ollaan vältelty seksiä, että paikat ei ärstyis enää pahemmin.

Mulla olis tarkotus ostaa nyt uudet rillit. Oon hakenu muutamia pareja kotiin sovitukseen, ja muutamat hylkäsin heti. Kauheen vaikee päättää, mitkä ois kivat! Näitä mieluisia mä nyt yritän pitää kotona, ja totutella ajatukseen, miltä ne tuntuu ja näyttää. Nyt oon ajatellu ottaa muovipokat. Mulla ei ookkaan ollu sellasia ennen. Aina on ollu metalliset, vai mitä se matsku nyt onkaan. Edelliset on jo yli 3v. vanhat.

Jess, ens viikolla alkaa Hullut Päivät!! Pääsee hullutteleen. Kuvastosta löysin jo vaikka mitä!! Kummitytölle löysin kans muutamia juttuja joululahjaks.

Dappadai... Kp 25