Clomifenit on tämän kierron osalta napsittu. Sunnuntaina meni vimppa. Nyt en aio mitään oviksia tikutella, eli fiilis- ja tuntemuspohjalta mennään. Mä ite epäilen, että mun ovis oli alkuviikosta. Sunnuntaina oli ihan järjettömät seksihimot, jotka jatku vielä maanantainakin. Ja sit tuolla oikealla munasarjojen tietämillä tuntu sellasta kipua. Se kipu oli siis maanantai-tiistai akselilla. Ja sit tuli vähän runsaammin limaa alakerrasta. Nyt se on jo menny ohi.. Eli ovis tais mennä jo. Sekstailtiinkin sitte la, ma ja ti. Ja nyt jatketaan taas tää loppuviikko vielä tiheeseen tahtiin varmuuden vuoksi. Vaikka tuskin se mitään auttaa. Taaskaan. Pakkohan se on yrittää. Mä mietin tossa vaan sitä, että jos mun ovis oli alkuviikosta, niin kuinka lyhyt kierto tästä oikein tulee..? Se ois mahdollisesti osunu n. kp 10 tietämille. Aika lyhyt siis.

Musta tuntuu, että mulla ei oo enää tällä hetkellä mitään annettavaa tänne blogiin. Kun nyt vaan odotellaan tää vuosi loppuun, tapahtuuko mitään vai ei. Mut kyl mä tänne aion tietty raportoida sillon tällöin tilanteesta. Ja aina tarpeen tullessa, jos täytyy saada purkautua. Tuntuu, että tää on vaan tylsää papatusta samoista asioista..

Nyt täytyy alkaa paistaan pasteijoita, kun kaveri tulee kylään. Vuohenjuusto-pesto pasteijoita, aah :p

KP 13