Tänään on taas parempi päivä ton hermoilun suhteen. Ei oo yhtään niin kauhee ja epävarman olo, kun esim. alkuviikosta. Sillon tuntu, että pää hajoo! Yks syy tähän on varmaan se, että en oo surffailu netissä lukemassa kaikenmaailman kauhujuttuja keskenmenneistä raskauksista. Meidän kone on sopivasti huollossa, ja on siellä varmaan vielä viikon. Oikeestaan se on hyvä, niin ei tuu iltasin surffailtua vauvasivuilla. Ja viikon päästä perjantaina on sitten se ultra. Mulla ei oo siis edelleenkään mitään raskausoireita, rinnat on ihan ihan vähän arat, mutta ei niin arat ku esim. viikko sitte. Ja sillonkin ne oli kyllä vaan kosketeltaessa. Vatsassa on välillä sellasia tuntemuksia, mutten tiä onko niillä mitään tekemistä raskauden kans. Mä olin maanantaina raskaassa (haastava) spinning tunnilla, ja meinasin kuolla sinne. Se on muutenkin tosi raskas tunti. Mä ajattelin, että sillä tunnilla ei kyllä kovin pitkään jaksa käydä. Eikös raskauden aikana hengästy helpommin? Mut mä mietin sitäkin, että tuleeko nyt raskaana ollessa luovutettua helpommin, ja laitettua se jaksamattomuus raskauden piikkiin. Vai onko se oikeesti raskaampaa? Ja nyt oon iltasin ollu myös aika väsyny. Ei mitään ylitsepääsemätöntä, mutta sillai, että siihen soffalle nukahtaa aika helposti. Eikä kauheesti hutsita mitään muuta tehä ku maata. Mietin sitäkin, että mä en yleensä ota päikkäreitä, mulle tulee niistä aina huono omatunto. Onko nyt siis helpompi painautua sinne sohvan pohjalla, ja laittaa sekin raskauden piikkiin..? Vaikkei väsyttäis normaalia enempää.  En tiä kumpaa se on. Yleensä tää kevät tekee musta ihan ylipirteän ja reippaan. Aamusin oon kyllä heränny melkein joka aamu siinä 6.10, ja kello soi vasta 6.30. Iltasin kyllä menen nukkuun 9-10 välillä. Kyllä mä mieleltäni oonkin pirteä, ihanaa kun tuo aurinko paistaa jo aamusta alkaen!! Vielä kun pääsis ulos nauttimaan siitä, mutta valitettavasti täytyy käydä töissä, ja ihailla aurinkoa täältä lasin läpi. Tänään ajattelin kävellä salin jälkeen kotiin, kun vien miehelle auton töihin. Se on iltavuorossa.

Mies on nyt tyhjentäny 3x 0,5l siideripulloa tässä alkuviikon aikana. Mä kävin eilen ostamassa Fantan päärynä-omena limsaa. En löytäny sellasta alkoholitonta 1,5l siireripulloa, mutta tajusin, että ne ois varmaan löytyny sieltä mehuhyllystä. Kattelin niitä sieltä limsa- siiderihyllystä. En jaksanu lähtee enää niin kauas. Toi on ainakin vähän siiderin väristä, ja ehkä hajustakin. Ihan siis sitä lauantain biletystä varten ;)

Mä haluasin tehdä tästä mun blogista jonku kivän näkösen, mutten osaa :) Mulla oli se hieno Pepin kuva, mutta se hävis kun tää uudistu. Ja vaikka tää sivupohja ei olis tän kummosempi, niin olis kiva laittaa tonne sivuun ne blogit, joita seuraan. Tarvis ehkä perehtyä oikein kunnolla joskus kun olis aikaa ja viitseliäisyyttä. Ei se varmaan ihan kauheen vaikeeta oo.

Mutta nyt tarvii taas tehdä vähän töitä..

Aurinkoisia kevät päiviä kaikille!!