Sieltähän ne menkat taas tulivat! Ja kierroksi tuli 32. Eli nyt näyttää siltä, että ne vuorottelevat 29 ja 32 kiertona. Ainakin toistaiseksi. Seuraavaksi menkat siis alkavat kp 29 mukaan. Menkat on ollu nyt pitkästä aikaa normaalia kipeemmät, että särkylääkettä on saanu ottaa vähän enemmän kuin sen yhden. Ja runsaammatkin on ollu ku piiiitkästä aikaa. Mun menkkakivut on ihan ihmekohdassa. Se sattuu kaikista eniten tonne vasemman munuaisen kohdalla, siis sinne ylös selkäpuolelle. Ja se sattuu ihan hirveesti! Ei meinaa yks ketorin auttaa ollenkaan. Viime yönkin nukuin tosi levottomasti sen takia. Illalla en jaksanu enää ottaa tabua, niin kärsittiin sitte koko yö. Aamulla oli oikein sellanen oksettavan paha olo, ku olin niin kipee, ja huonosti nukkunu. Aamulla menikin sitte varmaan se puoli tuntia, että sain itteni hereille, kun tarvi oottaa että tabu vaikuttaa. Maha on älyttömän turvonnu, ja tietty vähän kipeekin. Oikein hirvittää, ku lauantaina ois yhdet häät, ja minä oon ihan pallo. No, eiköhän tää turvotus siihen mennessä laske. Mut kaikenlisäks hillitön makeanhimo vaivaa koko ajan. Ehkä sekin on nyt menkkojen alettua hiukan laantunu. Vali vali vali...

Täytyy tässä kierrossa kokeilla niitä ovistikkuja. Ja yrittää ajoittaa yhdynnät sitten niille päiville. Vaikka tuskin se taaskaan siitä ajoituksesta on kiinni. Ollaan oltu kyllä oikealla ajalla liikkeellä. Nytkin katoin noista laskureista, että kun nyt oli kp 32, niin kyllä me vaan ollaan niihin aikoihin yhdytty. Eikä tärpänny siltikään.

Mieheni on vihdoin suostunut menemään sinne sperma-analyysiin. Lupasin kylläkin (vapaaehtoisesti, oma-alotteisesti), että minä voin soittaa sinne klinikalle ja tiedustella mitä kuuluu nyt tehdä. Yritin sinne töitten jälkeen soittaa, mutta eihän se tietysti enää ollut auki. Se menee kiinni jo 15.30, aika aikasin! Täytyy soittaa sinne huomen aamulla. On sekin ihan ryöstöhommaa, ku katoin Väestöliiton nettisivuilta, että jos ne antaa ohjeita puhelimitse/s-postilla, niin siitäkin ne velottaa 16-20€. Järkkyä! Toivottavasti ne nyt ei heti laita laskuria rullaamaan, jos mä alustavasti niiltä jotain utelen..

Kävin muuten eilen kampaajalla. Sain uuden kivan kesälookin. Olen erittäin tyytyväinen! Vähän uutta väriä, ja uusi malli. Nyt kun minulla on lyhyt tukka, niin tulee paljon rohkeammin kokeiltua uusia malleja ja sävyjä. Paitsi nyt olen päättänyt kasvattaa pitkän tukan.  Reilu vuosi sitte minulta lähti n.50cm pituudesta. Mieli tekis ottaa sellaset pidennykset, mutta ne maksaa niin suolasen hinnan että! Mieheni sanoi niille jyrkän ein. Saan kuulemma tehdä kaikkee muuta, leikata ja antaa kasvaa jne. Mutta pidennyksiä en saa ottaa. Maksavat kuulemma ihan liikaa, ja se on hukkaanheitettyä rahaa... Just just. Kauneuden eteen pitää kärsiä! Minä ainakin oon niin turhamainen, että kaikki mahdolliset lärpäkkeet ja lisäkkeet vaan kehiin!! Rakennekysiä mulla ei ole, koska työn puolesta se ei ole mahdollista. Vaihdan työpaikkaa väliaikasesti syksyllä, niin siellä rakennekynnet ovat kuulemma ehkä sallitut. Harkitsen niitä kyllä sitten enemmän kun vakavasti. Ja perjantaina menen ottamaan varpaisiin akryylit, IHKUA!! ;) Tollaset pienet asiat tekevät niin paljon hyvää mielelle! Tulee niin naisellinen olo! Ihana näyttää kesävarpaita sandaaleista. Nyt kun ilmatkin taas lämpenee, niin saa kaivaa sandaalit taas esiin.