Toivottavasti tämä kirjoitus onnistuu ensimmäisellä kerralla, eikä katoa minnekään bittiavaruuteen..

Tämä viikko on siis vielä saikkua. Olo alkaa tuntua jo paremmalta, vaikka päikkärit kyllä tarvii ottaa, että jaksaa koko päivän. Ruoka on maistunu jo kohtuullisesti, ja juoda olen yrittäny 1,5l päivässä. Plus ruokajuomat päälle. Mä kävin eilen kampaajalla ottamassa hiuksiini syyslookin, ja tänään olin kynsihuollossa. Vähän oli kyllä huono omatunto, voiko saikulla mennä sinne. Mutta kampaajan olin varannu jo kaks viikkoo sitte, joten en alannu sitä perumaan, koska olo oli hyvä. Ja kynsihuoltoon varasin ajan tiistaina. Ilta-aikoja on niin hirveen vaikee saada. Tai aika pitäis varata jo kuukausi etukäteen. Hiukset lyheni taas pikkasen, vaikka mulla oliskin kasvatusprojekti käynnissä. Mutta haluan nyt kasvattaa tästä edestä tätä "A-linjaa", ja takatukka tulee sitte perässä myöhemmin. Kyllä ne kasvaa! Nää rakennekynnet on aivan ihanat. Olin nyt eka kertaa huollossa. Mulla on ollu nää vasta kuukauden verran. Nää on aina siistit, eikä tarvi tehdä näille mitään. Ois kiva pitää näitä "aina". Mutta jos palaan vanhaan työpaikkaani vuoden vaihteen jälkeen, niin sitte saa kynnet jäädä. Siellä ei nimittäin voi pitää mitään ylimäärästä kynsissä. Harmi :(

Menkat vetelee viimesiään. Tai siis kun ne ei oo ees kunnolla alkanu. Tai on alkanu, mutta kun ne on niin kamalan niukat! Oisin pärjänny ihan mainiosti pikkuhousunsuojalla. Mutta varmuuden vuoksi mulla oli side kahtena ekana päivänä. Suojaan ei tuu paljoo mitään, ja pönttöönkin aina vaan vähän. Mietin taas, että jos olenkin raskaana, ja nää on ne "valemenkat"... Ei mulla siis mitään muuta oiretta mahdollisesta raskausesta oo. Menkat ei ollu yhtään kipeet. Sillon maanantaina illalla sanoin miehelle, kun mentiin nukkumaan, että on sellanen olo, että menkat alkaa. Mahassa tuntu, muttei kipeeltä. Ja aamulla ne alko. Nytkin kyllä tulee pyyhittäessä ihan sellasta kirkasta verta, sellasta limasta. Mutta ei hirveesti kuitenkaan. Se koostumus on hiukan erilaista, mitä yleensä menkkojen yhteydessä. Kivaa analysointia kuukautisverestä.. Ois mulla yks testi tuolla kaapissa, mut tuntuu kyllä jotenkin turhalta tehä se. Ei oo sellanen olokaan, että oisin raskaana.

Kohta alkaa BB extra. Täytyy mennä kattomaan. Mä oon lievästi jääny koukkuun BB:hen, vaikkakin tunnen välillä suunnatonta myötähäpeää!

KP 3