Perjantaina soitin verkokeen tuloksen, ja Hb oli se sama 114. Ei ollu muuksi muuttunut. Nyt sitten otan rautaa muutaman viikon. Automaattisesti ei mitään kontrollia tule, ellen itse halua. Jos voinnissa tulee muutoksia, niin sitten voin pyytää lähetteen labraan. Seuraava neuvolakäynti on vasta heinäkuun lopussa. Mutta enköhän mä sinne asti pärjää. Mä tarvin kohta mun tabletetille dosetin tällä menolla. hih. No ei kai, aamulla otan monivitaamiinin ja E-epan, ja illalla rautatabletin. Tiedän, että on monia, jotka ottaa vielä jotku muut lääkkeet sairauden vuoksi.

Nyt on vihdoinkin suomeen saapunut kunnon kesäkelit. Olin tänään ottamassa vähän aurinkoa ja tein shoppailukierroksen kaupungilla. Kävin kattomassa kaverin tytölle 1v. lahjaa, ja löytyhän sieltä itellekin jotain.. Löysin 3 tunikamekkoa, joita on kiva pitää legginsien kans, ja sitte pari hihatonta toppia, jotka oli vähän pitempiä. Mahtuu maha mukaan. Ne tunikamekot oli kyllä ihania, kun mulla ei oikein sellasia oo ollu. Niitä on kiva pitää legginsien kans, ja ne on vähän pitempiä. Sellasessa ihan lyhyessä mekossa mulla ei oo kovin kotonen olo, jos sitä saa koko ajan kiskoa alaspäin. Kapunkireissun päätteeksi hain itelle ihanan ceasar salaatin, joka oli valtava! En jaksanu millään syödä kaikkee!

Eilen illalla kun menin sänkyyn kattelemaan tv:tä, ja käsi taas normaalisti vatsanpäällä, niin vitsi miltä se kohtu tuntu! Se oli ihan sellanen pallo, niinkö olis päärynä työnnetty tohon nahan alle! Mies on reissussa, ja mä soitin sille heti innoissani, että maha on kasvanu Nauru. Hetken päästä se oli taas normaalimman kokonen, eli se on varmaan vaan "supistellu" kun olin siinä hääränny. Ja aamulla kun heräsin ja kävin vessassa, ja menin takasin sänkyyn makamaan, niin se oli taas sellanen ihan kova pallero. Mutta jonkun ajan päästä taas se laski. Kivalta tuntui! Mä just eilen kirjotin yhelle kaverille, että ei maha vielä kauheesti näy, varsinkaan aamulla, että päivän mittaan se turpoo kun syö jne. Ja tänään se on ollu kyllä pallo! Mutta jos suoristaa ryhdin ja vetää mahaa sisälle, niin ei se sitte niin iso ole enää. Mutta kovaa kyytiä se kasvaa isommaksi ja vahvemmaksi Silmänisku.

Huomena alkaa taas uus viikko, 17.viikko. Hurjaa vauhtia tässä mennään eteenpäin. Ultraan on "enää" reilu 4vkoa.

15+6 Viaton