Nyt alkaa kai sitten maha pullottaan. Mä oon koko ajan vaan sanonu, että se on vaan turvotusta. Mutta kai se on uskottava, että se on jotain muuta. Viikonloppuna oltiin kotipuolessa, ja sukulaiset onnitteli kovasti. Ja muutamat sano, että kyllä toi maha on jo hiukan pyöristyny. Ja kai se tässä vaiheessa voikin vähän jo alkaa pullistumaan Nauru.  Ja onhan se välillä aika pullea.. Painoa ei oo vielä tullu yhtään, ja housut mahtuu ihan hyvin jalkaan. Nappi ei ainakaan vielä kiristä ollenkaan. Paino vaihtelee siinä 61.9- 62.4kg välillä. Neuvolan vaaka näytti sillon 64.2kg, mutta sitä en usko!! Tai mulla oli kyllä sillon kaikki mahdolliset vaatteet ja kengät päällä, ja olin hetki sitte syöny lounaan. Ehkä seuraavalla kerralla se on sitte laskenu siitä. Mä saan mennä johonkin "fysioteria"- ryhmään. Siellä puhutaan raskaanaolevien ryhdistä liikunnasta ja asennoista, että selkä kestäis loppuun asti. Se olis kesäkuun alussa. En tiiä kuinka hyödyllinen, mutta mennään nyt kuitenkin.. Seuraava neuvola olis ens viikolla. Tuskin maltan odottaa sinne asti.. Kiva päästä taas kuulemaan pikkusen sydänäänia. Sain muuten lisää vaatteita vauvalle. Äiti oli ostanu pari housut, lakin ja tuttipaketin. Ihan kivanäkösiä ne oli, vaikka äitin maku ei oo ihan samanlainen ku itellä.. Täytyy koittaa ymmärtää! Tukittu

Kesälomaan on aikaa enää reilu 3vkoa. Ihanaa. Mitään ihmeellistä suunnitelmaa ei ole. Olla vaan. Paitsi, että mies lähtee miesten kans Eurooppaan kaupunkilomalle :/. Ehkä mä meen vanhempien luo rentoutumaan, niin ei tarvi olla yksin kotona. Viikonloppunakin oli ihanan lämmin ja aurinko paisto. Tuli pikkasen jo väriä pintaan. Meinas ihan toi decoltee alue palaa! Saa olla varovainen auringon kans!

Täällä siis voidaan hyvin ja uusia lukuja rikotaan "viikko-rintamalla"!

 Tänään 14+1