Nyt on siis käyty neuvolassa toisen kerran. Mies ei valitettavasti päässy mukaan, mutta eipä siellä ihmeempää ollukaan. Koko käyntiin meni aikaa n.15min. Sydänäänet kuulu, ja syke huiteli siinä 150 tienoilla. Ja liikettä oli kovasti. Siellä se muksautteli anturia muutaman kerran. Oli kiva kuulla sydänäänet taas pitkästä aikaa! :) Paino oli laskenu ekasta neuvolasta -600g, mutta viimeksihän paino olikin korkeempi mitä normaalisti. Sillon oli turvotusta, ja enemmän vaatetta päällä. Kotipuntarin mukaan painoa on tullu n.500g lisää. Tänä aamuna aamupaino oli 63.0kg ,muistaakseni. Hemoglobiini oli mun mielestä huolestuutavan alhaalla. Se oli kuukausi sitte otetussa labrassa 114. Kun joulukuussa se mitattiin, sormenpäästä kylläkin, niin se oli 136. Eli aika paljon on tippunu. Mä kysyinkin siitä, että eihän se raskaus nyt noin paljoo oo voinu sitä tiputtaa, niin se sano, ettei kyllä niillä viikoilla ois noin paljoo pitäny tippua, eli alunperinkin se on ollu matala. Kävin sitte uudestaan labrassa, ja tulokset saa soittaa huomenna. Ei oo ihmekään, että mua hengästyttää jo ihan pienetkin portaat ja kävelymatkat. Mä oon vaan aatellu, että se kuuluu tähän raskauteen. Saas kattoo joutuuko tässä alkaa syömään lisärautaa. Ei millään hutsittais, mutta eipä siinä muu auta, jos se on matala. Monivitamiinissa on vähän rautaa, mutta ei näköjään riittävästi. Oisko siinä joku 20mg. Mulla taitaakin olla kotona Obsidania valmiiks.

Neuvolan lukemat: Paino 63,6kg, RR 125/68, prot ja leuk -, syke 150 ja Hb (27.4.) 114.  Viikkoja tänään 15+4.

T: Onnellinen Nauru