Huoh, nyt tärisee kädet niin paljon, ettei koskaan ennen!! Mä tein huvin vuoksi raskaustestin täällä töissä, koska menkkaoireet otti ja katos. Ja siihen piirtyi haalea viiva!! Tiedän, että nyt on ihan liian aikasta iloita, ja mitä vaan voi tapahtua. Ja sen lisäks tulkinta voi olla virheellinenkin. Mutta nyt on kyllä aika onnellinen olo. Ja pettymys on suuri jos toisin käy! :D Kävin aamulla kattomassa pitkästä aikaa raskausjuttuja Liberon sivuilla, ja katoin raskauskalenteriakin. Ja sieltä lasketun ajan jne.. Sit päätin, että teenpäs testin. Meillä on täällä töissä raskaustestejä, niin se käy aika kätevästi. Ja siihen tosiaan piirtyi haalea plussa aika pian, ja sit se tummeni sillai, että 5min päästä oli vaan enää hiukan vaaleempi ku testiviiva. Mikä hiukan tummeni myöhemmin, mutta siihen ei kai sais enää luottaa. Ihan uskomatonta!! Minkäänlaista raskausoiretta ei siis oo ollu. Niinku eilen taisin kirjottaa, että menkkaoire on tuolla ylämahalla, etten ainakaan siis oo raskaana. Mutta ei ne oo vielä alkanu, ja toivotaan, ettei alakaan. Ilmotin heti miehelle, ja sen jälkeen bestikselle. Mies oli töissä ja yritti olla vaan ihan hissukseen ja normaalisti. Täytyy varmaan tehdä raskaustesti loppuviikosta uudestaan.

Mä oon ollu ihan sairaan pahalla tuulella varmaan viimiset kaks viikkoo. Ajattelin jo, että onko mulle tullu jotain PMS-oireita, jotka on sit puolet kuukaudesta. Oon ollu tosi kiukkunen miehelle ja vähän työkavereillekin. Nyt on kyllä hymy korvissa asti!

Mä en nyt enää pysty keskittymään tähän kirjottamiseen. Oon niin hämmentyny. Ehkä kirjotan tässä lisää kunhan tokenen.. tai järkytyn.. :D