Mun pikkuvauva on nyt sitte 3 -vuotias! Aika menee hurjaa vauhtia. Mulla on jo niiin iso tyttö! Sukulais synttärikemut on viikon päästä, ja sillon saadaan vieraita paikalle n. 30 henkeä, kun nopeasti lasken. Synttäripäivänä tyttö vei muumikeksejä tarhaan. Niillä oli ollu siellä omat pikkujuhlat ja se sai ihanan Uppo Nalle-kortin.
Nyt tyttö on yökylässä mamman ja pappan luona. Mamma ja pappa haki sen eilen tarhasta ja ottivat mukaansa. Mies hakee tytön tänään sieltä iltapäivällä kun pääsee töistä. Kauhee ikävä jo! Mä olin eilen ite työporukan kans pikinik risteilyllä ja mies oli iltavuorossa. Oltiin hoitoavun tarpeessa ja päätettiin, että tyttö saa mennä niille yökylään, niin se on kaikille helpompi. Käytiin vähän istumassa vielä iltaa ja mies haki mut sitte illalla (yöllä) kotiin. Täällä on ihan kummallista, kun on niin rauhallista. Oon ihan YKSIN kotona. Kohta pitäis varmaan käydä hakemassa posti ja tehä lumityöt. Ekat lumityöt tässä kodissa, omassa pihassa.

Ens viikolla saakin taas kauheesti leipoa ja siivota, kun on ne kemut. Suunnitelmissa olis kaikenlaista tarjottavaa. Tulee ihan valinnanvaikeus, kun tekis mieli tehä kaikkee.